Gå til innhold

silkefots slarverier


silkefot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal på sykehuset senere i dag...

gruer meg i grunn litt, men håper allikevel på å få operasjonen...trenger den virkelig!! *krysser fingrene mine* :roll:

Ellers har det skjedd masse siden nyttår (som var da jeg bestemte meg for at jeg skulle begynne å føre dagbok)...

Har fått verdens beste kjæreste...Nyter å være sammen med han, og føler meg deilig trygg! :hjerter:

I tillegg har jeg mista samboeren min, hun flyttet ut for noen dager siden, for å flytte sammen med sin en smule skumle kjæreste...velvel....lite jeg kan gjøre, pluss at jeg nå har hele leiligheta for meg selv! :danse:

det er to dager til bursdagen min, noe jeg synes er ganske skummelt med tanke på at jeg har "rund dag" og slikt....men på fredag skal det i alle fall festes!! :ler:

Og om 40 dager skal man til New York Neeeeew Yoooooork *synge* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks!! :wink:

Var en smule skummelt på sykehuset i går, men skal i alle fall opereres innen en måned visstnok...

klarer ikke helt å tro på at helsevesenet jobber så fort, men man kan vel alltids håpe? :tunge1:

Tror kanskje jeg skal søke på skole til høsten også...Lurer ppå Høgskolen i Sogndal, siden jeg hr oppdaget en kjempespennende linje der...

kan søke, om ikke annet for å se om jeg kommer inn! :roll:

Ellers er det en dag igjen til bursdagen min!!

Forberedelsene til morgendagens fest er i gang, om enn i en litt treg versjon....

gleder meg litt!!

Skal hjem senere og se på min kjære vaske opp! :ler:

Han fant i går ut at siden jeg har så forferdelig lite penger (siden jeg sparer til New York tur og liknende), så skulle han kjøpe hårfarge og alkohol til bursdagen min, fordi han ikke har penger til å kjøpe bursdagsgave til meg nå....skjønner ikke logikken, men han er da søt :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...