Gå til innhold

Hvor finne en dame til jentekos?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har luftet tanken på å prøve ut sex med en annen dame, uten mannen min. Og har fått tillatelse til det. 

Men jeg er ikke inne på dette med hvordan man gjør det. Lurer på om det fins noen sider, eller apper man kan opprette profil for å komme i kontakt med andre damer? 

Ikke tinder eller happn, siden jeg ikke er singel og ikke vil at andre skal se jeg har profil med ansiktsbilde slik at jeg blir gjenkjent av venner ol. 

Anonymkode: b4619...18e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakenprat

Anonymkode: 74a91...fdd

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg har luftet tanken på å prøve ut sex med en annen dame, uten mannen min. Og har fått tillatelse til det. 

Men jeg er ikke inne på dette med hvordan man gjør det. Lurer på om det fins noen sider, eller apper man kan opprette profil for å komme i kontakt med andre damer? 

Ikke tinder eller happn, siden jeg ikke er singel og ikke vil at andre skal se jeg har profil med ansiktsbilde slik at jeg blir gjenkjent av venner ol. 

Anonymkode: b4619...18e

Gå på et utested og by hvilken kjerring som helst på to drinker.

Anonymkode: 77e5c...619

• Liker 1
Skrevet

På byen, eller på tinder kan du ta uten bilde av ansiktet men kun av kroppen, og skrive at du vil eksperimentere med en jente, ellers nakenprat men min erfaring er at det ikke er så mange attraktive folk der dessverre, mest tapere..

Anonymkode: 44cc3...6a0

Skrevet

Gaysir.no

Anonymkode: 75f3b...b6a

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

:Gjesp:

Anonymkode: f1c54...ab6

• 1 måned senere...
Skrevet

De fleste jenter har litt lyst, men ingen tør å spørre.  Be inn bestevenninnen på litt vin og god mat en kveld.  Still varmen litt opp.  Prat om det meste. Si at du har litt stiv nakke.  Be henne massere.  Si at du har lyst å prøve jentesex, se responsen. Er den helt borte, snakker du bare om noe annet. Har gjort det med 2 venninner.  Ble ikke pinlig dagen etter heller. Sexen bli alltid bedre etter noen ganger.  Brenner ofte flere kalorier enn på trening.  Og så mye deiligere. :)

Anonymkode: 3f471...97e

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
På 20.12.2017 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Les TS én gang til. Hun vil ha en dame, ikke en kjerring. Hun frekventerer andre typer utesteder enn deg. Ditt råd gjelder ikke for henne.

Endret av Alterego666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...