AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Har fått pyrea diagnosert av tannlegen min men glemte å spørre om jeg må ta tanntråd eller tannpirker? Og om det er lurest å bruke elektrisk tannbørste kontra vanlig tannbørste? Bruker vanlig tannbørste og ikke noe tanntråd eller tannpirker nå men er det ekstra viktig når man har fått diagnosen pyrea? Glemte å spørre tannlegen om dette? Pyrea er tannkjøttbetennelse så er vondt og hovent i hele tannkjøttet mitt. Noen flere her med pyrea? Noe jeg bør gjøre som er ekstra viktig for mennesker med pyrea? Anonymkode: e0c36...d21
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Det er viktig at du og tannlegen lager og følger en behandlingsplan. Som innebærer god tannhygiene. Men igjen: behandlingsplan. Anonymkode: 4ceac...749
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Legg opp en plan sammen med tannlegen din, og følg den slavis, så beholder du kanskjetennene dine. Anonymkode: 83336...799
Blod Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege/tannlege. Vennlig hilsen Blod, mod 1
Fremhevede innlegg