AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #21 Skrevet 22. desember 2017 Dersom du mistrives så har du det jo bedre alene på hybelen din ? Neste år bør du vente med å reise hjem til lille julaften. Så reiser du tilbake 1. juledag. Skaff deg en jobb hvor de har bruk for deg i jula, og kanskje du kan se deg om etter noen venner som har familien sin i nærheten av studiestedet og kan henge med deg i jula? Anonymkode: 8c345...48d 1
kaleidoskop Skrevet 22. desember 2017 #22 Skrevet 22. desember 2017 Høres ikke noe hyggelig ut, men her må du nesten kjenne på hva som er best og værst. Alene på hybelen eller kranglig med familien. Som allerede nevnt er det mange som er alene på julaften, skjønner at det er en litt kjipt dag å sitte helt mutters alene på. Men om man bestemmer seg for det, så kan det gå. Rygge og ha det koselig, tenne masse lys, lage ekstra god mat, selv om det bare er deg selv. Eller du kan finne andre som er alene, og da mener jeg fremmede. Du trener ikke invitere dem hjem til deg, men kanskje komme til dem i stede? Det er også mange som åper hjemmene sine for de som er ensomme. Selv har jeg aldri reist så mye som da jeg var student. Jeg hadde jobb ved siden av og sparte opp det jeg klarte. For det var jo så mye fridager og man kan fly på litt ugunstige tider, som gjør at man får litt billigere billetter. Selv satt jeg julaften på en strand i India da jeg var 24 år gammel. Det er en beste jula jeg noen gang har hatt. Litt ensomt skal jeg innrømme når jeg kom til nye steder (jeg reiste rundt), men øl i solnedgang og 30 grader veide alltid opp Pluss at det var så mange backpacere i området, så jeg var ikke helt alene heller. Ble kjent med nye folk på hele reisen. Så du kan begynne å spare opp til neste jul allerede nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå