Gå til innhold

Mye av Håret mitt har dettet av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig tynt hår siden har mista mye hår som har dettet av og jeg liker ikke å ha håret løst. Har hår ned til mellom puppene og skuldrene.

Lønner det seg å ha hestehale oppe eller nede? Flette det? Tykk eller tynn strikk? I så fall hvilken farge, sånn som hårfargen eller svart eller knall farge? Tekstil strikk, snurrestrikk sånn ledning som var i gamle dager til telefonen? Eller tynne gjennomsiktige hårstrikker i plast? Hårstrikker med pels på? Tøy? Eller helt tynne og vanlige sånn det masseprodusert av i samme pakke?

Hvordan få tykkest mulig hår? Kanskje hårstrikken har noe å si? Hva har hårlengden å si? Hvor langt bør håret være? Hvordan klipp? Nå er alt håret like langt med litt kortere foran ved ansiktet. Liker best å bruke hestehale men ser det rart ut? 

Hestehalen min er så tynn? Vil ha tykkere hår med tykk hestehale. Misunnelig på alle som har det. :fnise:

Anonymkode: 8c29a...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at all type oppsats, fletting og med strikk vil slite løs det du har av hår.

Har du vært til lege og tatt blodprøver for å finne ut hvorfor du mister hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har håret ditt dettet av? :overrasket: Det var et nytt ord for meg :fnise: Falt av kanskje?

Anonymkode: 2d604...a6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan type hårstrikk gjør det hestehalen ser tykkest mulig ut? Både i farge og fasong og stoff osv. Det finnes jo så mange typer hårstrikker...

Sjekka med lege var ikke noe galt. Har alltid hatt tynt hår fra fødselen av da resten av familien også har det.

Anonymkode: 8c29a...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om en olje som heter Castor olje: https://www.blush.no/product/874882/trening-helse/helsekost/supermat/pukka-castor-oil?gclid=EAIaIQobChMIs_mX0aOX2AIVAhwbCh1bVQpHEAAYASAAEgL2Y_D_BwE&gclsrc=aw.ds#reviews

Skal visstnok ha en bra effekt på hårvekst. Kjøpte en selv men har ikke prød det enda. Men mange sier at det hjelper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Freesia97 skrev:

Jeg har hørt om en olje som heter Castor olje: https://www.blush.no/product/874882/trening-helse/helsekost/supermat/pukka-castor-oil?gclid=EAIaIQobChMIs_mX0aOX2AIVAhwbCh1bVQpHEAAYASAAEgL2Y_D_BwE&gclsrc=aw.ds#reviews

Skal visstnok ha en bra effekt på hårvekst. Kjøpte en selv men har ikke prød det enda. Men mange sier at det hjelper. :)

Jeg har uvanlig tynt hår selv, det eneste jeg har prøvd aktivt er å ta Bvitaminer over lengre tid.  Ingen/liten effekt.  Laksèroljen kan kanskje hjelpe men man må bruke oljen jevnlig 2-3 ganger i uken over flere mnd for å se resultat.  Oljen er tykk og sirupsaktig og jeg har ikke turt å prøve, redd for at den ikke lar seg vaske ut av hodebunnen, det er jo der den må påføres.   Noe som gjør tynt hår ENDA  verre er fett hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips til dere over.

Er det noen typer hårstrikker som passer best til tynt hår?

Anonymkode: 8c29a...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...