Gå til innhold

Er flesteparten av feminister lesbiske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som at 95% av alle feminister er lesbiske kvinner.

Anonymkode: dadf5...96e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:veslejenta:

Anonymkode: cbc77...4d6

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen sammenheng der. 

• Liker 1
Skrevet

Det er diskriminering at menn ikke får lov å være lesbiske :angry:

• Liker 3
Skrevet

Du vet ikke hva en feminist er? En mann kan også være feminist. Feminister er ikke bare sinna Ottar-damer.

• Liker 5
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, Testosteron skrev:

Det er diskriminering at menn ikke får lov å være lesbiske :angry:

Får lov faktisk. Det er praktisk umulig. Iq er en fin bil.

Skrevet

En mann kan ikke bli lesbisk.....

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)

Godt en tross alt har et liv utenfor Kg. Hadde seriøst blitt både deppa , selvmordskandidat og helst lesbisk hvis ikke. Når sånne jævla smarte innlegg kommer opp og opp igjen. Mest av alt hadde jeg mista troen på menn.

Takk Gud for at jeg lever i en verden utenfor dette forumet også :-D

Ps. Vil bare poengtere at det gjelder tråder som denne da. Og visse andre , men er ikke tema her :-)

Endret av NotNaomi
Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, Innlandsmannen skrev:

Jo jeg er mann, lesbisk og feminist

Skrevet
1 minutt siden, Innlandsmannen skrev:

Jo. @NotNaomi har sagt at det er lov faktisk :Nikke:

Skrevet
Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Jo jeg er mann, lesbisk og feminist

Homo da 😉

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, Innlandsmannen skrev:

Homo da 😉

Nei ikke homo

Skrevet

Med tanke på at 95% av vestlige kvinner er feminister så er det tvilsomt. Ganske sikker på at det ville vært vesentlig flere single menn da. 

Anonymkode: 31d65...8f6

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en mistanke om at de fleste av feminister er lesbiske. Fordi de ser hverken kvinnelige eller feminine ut, De ser på feminine kvinner som svake, De ønsker å ta vekk kjønnsrollene, Står bak alle rettigheter for homofile også vil de at at kvinner skal ha maskuline yrker.

Skrevet

De fleste kvinner er lesber. Så forundrer meg ikke at feminister er det også.

Anonymkode: afd1e...0a0

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og svar. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

Hvor har du det fra? Noe statestikk å vise til? Eller hva er grunnlaget ditt? 

Flesteparten av feminister er heterofile kvinner, heterofile menn, og også lesbiske kvinner og homofile menn, men siden heterofile mennesker utgjør en større prosent enn homofile, så er det naturligvis også flest heterofile feminister. 

Anonymkode: 6aa47...025

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra? Noe statestikk å vise til? Eller hva er grunnlaget ditt? 

Flesteparten av feminister er heterofile kvinner, heterofile menn, og også lesbiske kvinner og homofile menn, men siden heterofile mennesker utgjør en større prosent enn homofile, så er det naturligvis også flest heterofile feminister. 

Anonymkode: 6aa47...025

Les hva jeg skrev i siste innlegget. 

Skrevet

Dette igjen... 

Jeg har mange i omgangskretsen som er feminister. De er både menn og kvinner, flesteparten er heterofile, ettersom majoriteten i verden er heterofile, men jeg kjenner også lesbiske kvinner og homofile menn som er likestillingsforkjempere og uttalte feminister. Jeg innser at min omgangskrets bare er en liten del av verden, men ut fra den, så nei; feminister er en variert gruppe mennesker. Og de færreste går med røde strømper og brenner bh-er i dag. 

Noe flere fordommer du vil ha avkreftet?  

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, bortebra skrev:

Dette igjen... 

Jeg har mange i omgangskretsen som er feminister. De er både menn og kvinner, flesteparten er heterofile, ettersom majoriteten i verden er heterofile, men jeg kjenner også lesbiske kvinner og homofile menn som er likestillingsforkjempere og uttalte feminister. Jeg innser at min omgangskrets bare er en liten del av verden, men ut fra den, så nei; feminister er en variert gruppe mennesker. Og de færreste går med røde strømper og brenner bh-er i dag. 

Noe flere fordommer du vil ha avkreftet?  

Jeg kjenner enkelte feminister og deres utseende og personlighet er ikke noe å skrive om. Utifra alle feminister jeg har sett og truffet så fremstår alle mer eller mindre som lesbiske, Og det gjelder ikke bare på utseende men personligheten og språket dems er alt annet en kvinnelig. Jeg kan tenke meg at det er mange homofile innenfor det feministiske miljøet, Det er jo tross alt feminister som er det største forkjemperne for homofiles rettigheter. Også vil feminister at kvinner skal være mest mulig like som menn, Og strever for surrealistiske kjønnsnøytrale lover.

Er det flere fordommer du vil ha bekreftet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...