Banankaka04 Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Jeg vet at jeg har postet om dette emnet et par gang før, men da følte jeg at jeg ikke fikk noe ordentlig svar fra dere! Jeg har et problem som jeg til tider er ganske så flau over, siden jeg føler meg sånn alene (haha).. Jeg har SÅ tykt hår at det så og si blir klin umulig å skylle ut absolutt ALT av sjampo og balsam! Noen som kjenner seg igjen?? Altså.... ingenting funker! Jeg har prøvd å bytte sjampo 1000 vis av ganger, jeg har prøvd med forskjellige typer styrke på dusjen, jeg har prøvd å stå i flere timer og skylle.. men allikevel ingen endring! What to do liksom?! Jeg blir så desperat når INGENTING funker! Noen som sliter/har slitt med samme greie som har lyst til å dele litt av erfaringer? (:
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Jeg har også megatykt hår, men har egentlig aldri hatt problemer med å skylle ut shampoo/balsam/kur. Men når du står i dusjen kan du jo prøve å seksjonere håret litt mens du skyller, slik at vannet kommer til flere steder, eller hva jeg skal si Anonymkode: 41c1f...50a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Har tykt håt selv, deler håret i 4 ellers blir det bare en røre Anonymkode: 00795...66b
Gjest A National Acrobat Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Jeg slutta å bruke balsam. Bruker noen leave-in produkter i stedet. Har tykt hår, selv. Jeg skyller først på toppen og foran, så bøyer jeg meg og skyller fra baksiden og opp. Da får jeg skylt ut all såpen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå