AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Del Skrevet 19. desember 2017 Hei. Jeg må skifte girkasse på bilen. Hvor dyrt kan det bli? Bilen er en Skoda Fabia 1,4 automat. 2001 mod. Så hvis noen av dere har skiftet girkasse på verksted før hvor mye måtte dere betale? Kan man få det til under 13000? Ha en fin dag. Anonymkode: 5c992...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 19. desember 2017 #2 Del Skrevet 19. desember 2017 (endret) Har du en byttegirkasse, sånn at det bare er arbeidskostnader som gjelder? Hvis ikke, skal det vel holde hardt. Endret 19. desember 2017 av T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. desember 2017 #3 Del Skrevet 19. desember 2017 Ring rundt, til forskjellige bilverksted og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Del Skrevet 19. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg må skifte girkasse på bilen. Hvor dyrt kan det bli? Bilen er en Skoda Fabia 1,4 automat. 2001 mod. Så hvis noen av dere har skiftet girkasse på verksted før hvor mye måtte dere betale? Kan man få det til under 13000? Ha en fin dag. Anonymkode: 5c992...465 En så stor utgift på en så gammel bil hadde jeg aldri gått inn på. Girkassenyttet er jo nesten høyere enn bilens salgsverdi. I tillegg er det en Skoda. Anonymkode: 32ca9...28d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest steinbukk79 Skrevet 19. desember 2017 #5 Del Skrevet 19. desember 2017 En skoda fabia fra 2001 ligger fra 13- 28000 kr (privatmarkedet) på finn.no, du bør gå noen runder med deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 19. desember 2017 #6 Del Skrevet 19. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg må skifte girkasse på bilen. Hvor dyrt kan det bli? Bilen er en Skoda Fabia 1,4 automat. 2001 mod. Så hvis noen av dere har skiftet girkasse på verksted før hvor mye måtte dere betale? Kan man få det til under 13000? Ha en fin dag. Anonymkode: 5c992...465 Skifter ikke girkasse på en så gammel bil, om den ikke har gått svært lite og er i mer enn god teknisk stand. Sikreste er nok ei bytte kasse, brukt blir bingospill. Men, er det sikkert at den trenger å skiftes? Har den fått den servicen den skal ha? For den må være jevnlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #7 Del Skrevet 19. desember 2017 Sett heller inn en automatgirkasse, så slipper du girkasseproblemer i fremtiden Anonymkode: 2f4eb...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #8 Del Skrevet 19. desember 2017 Clutch systemet i girkassen er gåen. Jeg har ikke råd til ny bil. Jeg Har brukt girkasse stående som skal inn i bilen og det er pris kun for arbeidet. Girkassen har det vært service på. Den har akuratt blitt skrudd ut av en annen bil. TS. Anonymkode: 5c992...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #9 Del Skrevet 19. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sett heller inn en automatgirkasse, så slipper du girkasseproblemer i fremtiden Anonymkode: 2f4eb...d99 Eehhh...du veit ikke mye om hva som kan bli trøblete med en automatkasse gitt! DEN trenger vedlikehold! Slurves det med det er det bare trøbbel med den. Anonymkode: 1d1a5...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 19. desember 2017 #10 Del Skrevet 19. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Sett heller inn en automatgirkasse, så slipper du girkasseproblemer i fremtide Går ut fra at det er automatkasse han skal sette inn i sin Fabia 1,4 automat! En automatkasse er ikke problemfri (den heller). Du forsøker kanskje å være morsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå