Gå til innhold

Pris på å skifte girkasse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg må skifte girkasse på bilen. Hvor dyrt kan det bli? Bilen er en Skoda Fabia 1,4 automat.  2001 mod.  Så hvis noen av dere har skiftet girkasse på verksted før hvor mye måtte dere betale? Kan man få det til under 13000? 

Ha en fin dag.  

Anonymkode: 5c992...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en byttegirkasse, sånn at det bare er arbeidskostnader som gjelder? Hvis ikke, skal det vel holde hardt.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg må skifte girkasse på bilen. Hvor dyrt kan det bli? Bilen er en Skoda Fabia 1,4 automat.  2001 mod.  Så hvis noen av dere har skiftet girkasse på verksted før hvor mye måtte dere betale? Kan man få det til under 13000? 

Ha en fin dag.  

Anonymkode: 5c992...465

En så stor utgift på en så gammel bil hadde jeg aldri gått inn på. Girkassenyttet er jo nesten høyere enn bilens salgsverdi. I tillegg er det en Skoda.

Anonymkode: 32ca9...28d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg må skifte girkasse på bilen. Hvor dyrt kan det bli? Bilen er en Skoda Fabia 1,4 automat.  2001 mod.  Så hvis noen av dere har skiftet girkasse på verksted før hvor mye måtte dere betale? Kan man få det til under 13000? 

Ha en fin dag.  

Anonymkode: 5c992...465

Skifter ikke girkasse på en så gammel bil, om den ikke har gått svært lite og er i mer enn god teknisk stand. Sikreste er nok ei bytte kasse, brukt blir bingospill. 

Men, er det sikkert at den trenger å skiftes? Har den fått den servicen den skal ha? For den må være jevnlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett heller inn en automatgirkasse, så slipper du girkasseproblemer i fremtiden :)

Anonymkode: 2f4eb...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clutch systemet i girkassen er gåen. Jeg har ikke råd til ny bil. Jeg Har brukt girkasse stående som skal inn i bilen og det er pris kun for arbeidet.  Girkassen har det vært service på. Den har akuratt blitt skrudd ut av en annen bil. 

TS.  

Anonymkode: 5c992...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sett heller inn en automatgirkasse, så slipper du girkasseproblemer i fremtiden :)

Anonymkode: 2f4eb...d99

Eehhh...du veit ikke mye om hva som kan bli trøblete med en automatkasse gitt! DEN trenger vedlikehold! Slurves det med det er det bare trøbbel med den.

Anonymkode: 1d1a5...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sett heller inn en automatgirkasse, så slipper du girkasseproblemer i fremtide

Går ut fra at det er automatkasse han skal sette inn i sin Fabia 1,4 automat!
En automatkasse er ikke problemfri (den heller). Du forsøker kanskje å være morsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...