Gå til innhold

Smeg kjøleskap - verdt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda, jeg forstår at man betaler ekstra for design. Men er det verdt det? Er det praktiske kjøleskap med lang levetid?

Anonymkode: a8209...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderte å kjøpe et slikt kjøleskap men kom fram til at det var igrunn et godt overpriset kjøleskap kun på grunn av merket. Det pussige er jo at det selges flere slike jevnlig på finn, så man kan jo lure litt på hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Vi har et sånt. Det fungerer godt, og det skulle bare mangle til den prisen. Synes dog ikke det fungerer bedre enn de andre vi har hatt, men det ser mye kulere ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har absolutt et kult design, uten tvil. Men jeg var i butikken og så nærmere på det, jeg syns det føltes litt plastikk? 

Anonymkode: a8209...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg først skulle betalt så mye for et kjøleskap skulle jeg heller kjøpt et med isbit- og vanndispenser på

Anonymkode: f5b20...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg først skulle betalt så mye for et kjøleskap skulle jeg heller kjøpt et med isbit- og vanndispenser på

Anonymkode: f5b20...291

Det er ikke noe jeg har så lyst på egentlig :)

Anonymkode: a8209...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg forstår at man betaler ekstra for design. Men er det verdt det? Er det praktiske kjøleskap med lang levetid?

Anonymkode: a8209...703

Et kjøleskap til 2999 har levetid på minst 5-10 år. Tviler på at mange kjøleskap varer i 50-100 år selv om de er aldri så dyre...

Anonymkode: 35fb9...f93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et kjøleskap til 2999 har levetid på minst 5-10 år. Tviler på at mange kjøleskap varer i 50-100 år selv om de er aldri så dyre...

Anonymkode: 35fb9...f93

Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Jeg lurte mer på om prisen speilet kvaliteten, om det var verdt pengene. Noen merker er det mye mer tull med andre, og siden jeg ikke har erfaring/kjennskap til SMEG, så spør jeg noen som har :)

Anonymkode: a8209...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var verdt det, men mye fordi det er et stort møbel som hos oss synes godt fra hele stua/spisestua så da ble det viktig at det så fint ut også og ikke bare være praktisk, hvitt kjøleskap. Vi har forøvrig også et innebygd kjøleskap, men det er veldig lite og ikke så praktisk når man storhandler til en familie. 

Anonymkode: fe834...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et slikt en gang. Det bråket mye og var bare tull med det. Ble kvitt det på Finn og gikk tilbake til Miele. 

Anonymkode: 0d3f9...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper ikke så dyrt kjøleskap, som ser så gammelt ut:fnise: At det er kult...nope. Men det er tydelig at det fenger enkelte. Duger lenge med et fra Elektrolux

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet noen år for en Smeg forhandler og syntes ikke at prisen speiler kvaliteten.  Jeg synes at "hands on" opplevelsen er ganske "plastic fantastic".  Vi vi hadde dessuten ganske mye reklamasjoner på dem.  Ettersom Smeg er et ganske lite merke i Norge tok det gjerne en tid før ting ble fikset pga at lokale serviceverksteder ikke hadde deler på lager og måtte bestille disse fra hovedlager i utlandet..

Anonymkode: bf569...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...