AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 For 2mnd siden tok jeg en medisinsk abort. Det gikk greit blødde noen uker, ikke så mye, men helt normale mengder tror jeg. Etter jeg sluttet å blø skikkelig, har det hele tiden vært småblødninger, nesten daglig. Men dette er ikke skikkelig blod heller, tynnere på en måte? Det siver bare litt og litt, kan være et par dager uten, så kommer det igjen. En annen ting er at det ikke lukter helt godt. Lukter nesten litt sårvæske/surt? I tillegg til svie i underlivet. Tenker at det kan være en infeksjon, men jeg har ikke noe smerter/feber. Leser også at dette er symptomer på klamydia, men det tror jeg ikke.. Da har i så fall noen et forklaringsproblem🙄 Noen som har noen tanker? Skal bestille meg en time hos legen, men trenger jeg hastetime før jul, eller kan dette vente? Anonymkode: b968c...a0b
boblevann Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Kan det være at du har fått en soppinfeksjon av alt blodet? Blod er veldig basisk og kan forstyrre det naturlig sure miljøet i underlivet. Ta en tur til legen din. Dra til legen, IKKE begynn på reseptfrie soppkurer bare for å prøve. Det kan jo være en infeksjon, og du bør undersøkes I.o.m. at du har hatt en abort synes jeg du skal be om en time før jul ja 2
Blod Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod
Fremhevede innlegg