Lapper Skrevet 19. desember 2017 #1 Del Skrevet 19. desember 2017 Starter en tråd jeg for alle som irriterer seg grønn over alle( inkludert meg) som bare har å/og feil i sine innlegg.. Så kjør på og klag i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Del Skrevet 19. desember 2017 Hvorfor ikke bare fortsette i en av de andre tusen trådene her inne om samme tema? Hjelpes. Anonymkode: 2faf7...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke bare fortsette i en av de andre tusen trådene her inne om samme tema? Hjelpes. Anonymkode: 2faf7...d8b Niks,, for da kan denne brukeren fra rampelys lett finne frem til denne nye tråden.. At det finnes en haug med andre tråder og same tema ante ikke jeg. nå håper jeg bare hun kommer inn her og får igang en diskusjon om dette forferdelige fenomen om at noen gjør denne fryktelige feilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 21. desember 2017 #4 Del Skrevet 21. desember 2017 On 19.12.2017 at 4:22 PM, Lapper said: Starter en tråd jeg for alle som irriterer seg grønn over alle( inkludert meg) som bare har å/og feil i sine innlegg.. Så kjør på og klag i vei Takk! Det er ganske merkverdig at det fins noen så uvitende at de skriver å/og feil. Det heter da vitterlig og/å-feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå