AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Hvordan foregår det første møtet med DPS? Det står at jeg skal til kartlegging først. Noen som vet hva denne går ut på? Er det sånn spørreskjema man fyller ut? Anonymkode: 7f73d...dd2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #2 Skrevet 19. desember 2017 Det er litt forskjellig fra behandler til behandler. Noen bruker skjema. Noen stiller spørsmål. Noen bruker ipad med skjema. Det de trenger å vite er symptomer/plager, hvordan det går utover skole/jobb og privatlivet. Og noen spør om familie, venner og nære relasjoner. Anonymkode: 8c8fa...bf1
Guro80 Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan foregår det første møtet med DPS? Det står at jeg skal til kartlegging først. Noen som vet hva denne går ut på? Er det sånn spørreskjema man fyller ut? Anonymkode: 7f73d...dd2 Hei:o) Nå er det mange år siden her, men det var mange runder med en haug av spørreskjemaer. Jeg syns mange av spørsmålene var veldig like, og følte at jeg til sluttbare svarte noe for å bli ferdig. Det var vel kanskje første tegnet de burde catchet på hvilken diagnose jeg hadde:o) Men, jeg fikk masse ut av behandlingen etter hvert. Måtte bare komme med forslaget om ADHD selv, og det tok litt tid, men jeg lærte masse om meg selv og andre. Lykke til;o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå