Gå til innhold

Angstanfall ..HJELP..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært hos legen og fått vite at jeg hadde et angstanfall forrige torsdag. Det skjedde plutselig når jeg sto og snakket med noen venner. Ble veldig redd og var helt sikker på at jeg kom til å dø. Jeg besvimte når jeg la meg ned i senga. Hadde veldig høy puls. Kunne kjenne at hjerte slo helt opp i halsen. Etter dette har jeg vært kvalm og skjelven i hele kroppen. Det stikker også i hjertet på venstre side og det kjennes ut som det brenner innvendig i brystet. Fryser også hele tiden. Skjelver på henda og noen ganger i hele kroppen. I dag hadde jeg mattetentamen og greide ikke å sitte tiden ut engang siden jeg var veldig kortpustet. 

Følte flere ganger at jeg skulle få en ny situasjon med pusteproblemer under tentamen. Det går jo veldig ut over hverdagen og det er vanskelig å holde dette skjult. 

Snakket med legen som sa at han var sikker på at det var et angstanfall. Han lyttet ikke på hjertet engang, tok bare en crp for å sjekke kroppen for innfeksjon. Bor kollektivt sammen med noen andre så er vanskelig å ikke vise at jeg er tungpustet og skjelven. Når går dette over og kan legen ta feil slik at det er noe annet enn et angstanfall? Er redd for at det skal skje igjen mens noen andre er i nærheten. 

Spørsmålene mine er egentlig hva man kan gjøre for at det skal gå over? Er så veldig sliten nå. Og hva kan jeg si til den ene personen som var på rommet der jeg fikk angstanfall? Finnes det noe annet jeg kan si som likner som ville vært mulig for henne og tro på? Hun har spurt så jeg må finne på noe å si til henne. 

Mvh Gutt 18 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...