Gå til innhold

Interessert i en vekter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobber som assisterende sjef i en luxuriøs kosmetikk butikk inne i et stort kjøpesenter. Og det er en vekter der som jeg er veldig interessert i. 🙈(!!!) Jeg tror han har tatt hintet da jentene jeg jobber med blikker til meg hver gang han kommer forbi og vi jentene begynner å smile til hverandre eller fnise litt. En av jentene har nå klart å finne ut av hva han heter på facebook 😂(!!!) 

Jeg har på jobb ellers kun vært profesjonell og hatt åpent kroppspråk mot vekteren i tilfellet det er noe ang tyveri o.l. Så skal han kunne henvende seg til meg. 

Jeg vet han er singel og vil egentlig bli kjent med han. Men hva synes dere jeg bør gjøre? 

Jeg er nå 50% sykmeldt og får ikke sett han like ofte. Han er veldig sjenert fyr av seg og unngår øyekontakt direkte hvis han kan. Han kommer heller ikke innom for å slå av en prat om hvordan driften går ect. 

Bør jeg adde han på facebook? Eller like en post han la ut offisielt på sin profil? (Han legger nemlig ut sykt mye bra sitater og budskap) Eller hva bør jeg gjøre? 😊 

Anonymkode: f185f...957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg han til som venn.

Min kollega/venninne gjorde det, nå har de vært sammen i syv år :) Hun gjorde det etter mas fra meg og andre venninner. Hun spurte om de skulle ta kaffe en dag. Etter det gikk det kort tid før de ble et par. 

Du har ingenting å tape på det :)

Anonymkode: 7e4fd...1c6

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg han til som venn.

Min kollega/venninne gjorde det, nå har de vært sammen i syv år :) Hun gjorde det etter mas fra meg og andre venninner. Hun spurte om de skulle ta kaffe en dag. Etter det gikk det kort tid før de ble et par. 

Du har ingenting å tape på det :)

Anonymkode: 7e4fd...1c6

Åh det var fin erfaring å dele :) Jeg fant han lett på twitter og.. er jo en godt voksen mann sikkert 34 år ish... og elsker fotball.... min erfaring med fotballgutter er at de lever som små barn og aldri klare til å etablere seg.. 

men han her har lagt ut masse innlegg på face om ting som har med forhold , ekteskp å gjøre 😍 og hvordan en mann skal være .. 😮 Ikke typisk mannfolk å dele det... 

En annen ting jeg er redd for.. er om jeg igjen får uflaks ved å vise interesse for en som ikke er interessert tilbake... at det er pinlig å komme på å jobb og se han på senteret når jeg har adda han på face... 

• Liker 1
Skrevet

WooooH! Å adde en mann OG be han ut på kaffe ER IKKE TYPISK MEG ! det går imot alle mine standarder 😂 Da får ikke mannen gjort noooe innsats, da er det jeg som kvinne som blir enkelt servert på fat.. Det er ALLTID sånn at menn setter mer pris på ting når de har jobbet hardt nok for å få det. 

Skrevet

Dytt

Skrevet

Han kommer ikke innom sier du. Han er dermed ikke interessert. Sorry.

Anonymkode: 0baed...290

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer ikke innom sier du. Han er dermed ikke interessert. Sorry.

Anonymkode: 0baed...290

Kanskje han er sjenert..?

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde synes det er litt ekkelt hvis noen hadde addet meg, selv om jeg kjenner dem fra jobben. Han kommer kanskje til å tro du er en stalker? Bare fordi du vil ha noe med han å gjøre betyr ikke kanskje han er interessert heller.

Anonymkode: 28792...10b

• Liker 1
Skrevet
På 19.12.2017 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som assisterende sjef i en luxuriøs kosmetikk butikk inne i et stort kjøpesenter. Og det er en vekter der som jeg er veldig interessert i. 🙈(!!!) Jeg tror han har tatt hintet da jentene jeg jobber med blikker til meg hver gang han kommer forbi og vi jentene begynner å smile til hverandre eller fnise litt. En av jentene har nå klart å finne ut av hva han heter på facebook 😂(!!!) 

Jeg har på jobb ellers kun vært profesjonell og hatt åpent kroppspråk mot vekteren i tilfellet det er noe ang tyveri o.l. Så skal han kunne henvende seg til meg. 

Jeg vet han er singel og vil egentlig bli kjent med han. Men hva synes dere jeg bør gjøre? 

Jeg er nå 50% sykmeldt og får ikke sett han like ofte. Han er veldig sjenert fyr av seg og unngår øyekontakt direkte hvis han kan. Han kommer heller ikke innom for å slå av en prat om hvordan driften går ect. 

Bør jeg adde han på facebook? Eller like en post han la ut offisielt på sin profil? (Han legger nemlig ut sykt mye bra sitater og budskap) Eller hva bør jeg gjøre? 😊 

Som yngre mann var jeg vill etter damer som deg ( ass.sjef i en lux. osv. osv.)    Lucky vekter   :rolleyes:

Anonymkode: 82ea4...c56

• Liker 3
Skrevet

Jeg også likte en vekter en gang, kompisen min sladra det til han, og vet du hva ? han kom og flørtet med meg dagen etterpå xD jeg visste ikke det en gang, men jeg tror han synes det var kult siden jeg var ei pen jente som hadde ei øye med han. Fant ut senere at han hadde dame da :/ 

uansett så syns de fleste mannfolk at det er smigrende. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Charlene87 skrev:

Jeg også likte en vekter en gang, kompisen min sladra det til han, og vet du hva ? han kom og flørtet med meg dagen etterpå xD jeg visste ikke det en gang, men jeg tror han synes det var kult siden jeg var ei pen jente som hadde ei øye med han. Fant ut senere at han hadde dame da :/ 

uansett så syns de fleste mannfolk at det er smigrende. 

Åhh det vil jeg og gjøre! Men jobber bare med jenter. 

Anonymkode: f67b8...a31

Skrevet
På 20.12.2017 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Åhh det vil jeg og gjøre! Men jobber bare med jenter. 

Jenter eller gutter spiller ingen rolle ;) 

Gjest Minesveiper
Skrevet

Add han på face og spør om han vil ta en kaffe :)

Skrevet

For å være ærlig er jeg redd for at han tenker at jeg blir seende ut som en stalker og kanskje han er totalt uinteressert selvom han er singel og siiikkert åpen for forhold... 

Han har jo lagt ut såå mye vakkert om ekteskap og hvordan en bra mann skal være. 

Er det ikke rart å adde han på face når vi ikke har snakket sammen om det face to face ? Om det liksom er greit å adde hverandre eller liksom bli nok «venner» på jobb til å adde hverandre? 

Skrevet

Sannsynligheten er stor for at han ikke sender melding etter at jeg adder han, det er jo typisk at den som adder må sende meld og og da gjør jeg jo hele jobben..... 

har nemlig addet en tidligere kollega og etter 2 uker måtte jeg sende meld liksom..bortkasta energi da det viste seg at AKKURAT han ikke var moden nok for et forhold . ;p

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligheten er stor for at han ikke sender melding etter at jeg adder han, det er jo typisk at den som adder må sende meld og og da gjør jeg jo hele jobben..... 

har nemlig addet en tidligere kollega og etter 2 uker måtte jeg sende meld liksom..bortkasta energi da det viste seg at AKKURAT han ikke var moden nok for et forhold . ;p

Ja, det er mye bedre å bare vente forgjeves, enn å prøve å gjøre noe selv for å finne ut av noe DU lurer på :) 

Skrevet
41 minutter siden, Ghostwalker skrev:

Ja, det er mye bedre å bare vente forgjeves, enn å prøve å gjøre noe selv for å finne ut av noe DU lurer på :) 

Hæhh. JEG lurer ikke noe på noe jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...