Oppgitt78 Skrevet 19. desember 2017 #21 Skrevet 19. desember 2017 Rike kjeder seg aldri, iallfall ikke på vinteren! Da sitter de rundt peisen og fyrer med tusenlapper, mens de utveksler historier om deres møter med de fattige.. 🤑 2
Gjest NotNaomi Skrevet 19. desember 2017 #22 Skrevet 19. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Gjest NotNaomi Skrevet 19. desember 2017 #23 Skrevet 19. desember 2017 Nei , er du gal ? Rike mennesker kjeder seg aldri. De føler aldri sorg , frustrasjon og ensomhet heller. De er nok overmennesker gitt. Må jeg bruke det tåpelige ironiflagget ?
Freesia97 Skrevet 19. desember 2017 #24 Skrevet 19. desember 2017 Jeg tror rike folk kjeder seg mer. For de har liksom "alt". De kan reise hvor de vil, kjøpe det de vil, de kan bo i hvilket land de ønsker å bo i osv....... Og da er det ikke så mye som er spennende lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #25 Skrevet 19. desember 2017 For meg som mangler økonomisk og sosial trygghet er hver dag ekstremsport, on the edge, det blir aldri kjedelig. Jeg har lagt merke til at rike gjerne oppsøker risikofylt aktivitet, paragliding, isklatring osv. Kan det ha noen sammenheng? Anonymkode: c8cc5...4c7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #26 Skrevet 19. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker said: For meg som mangler økonomisk og sosial trygghet er hver dag ekstremsport, on the edge, det blir aldri kjedelig. Jeg har lagt merke til at rike gjerne oppsøker risikofylt aktivitet, paragliding, isklatring osv. Kan det ha noen sammenheng? Anonymkode: c8cc5...4c7 For å bli rik må man tørre å ta risikoer. Anonymkode: 3894f...a8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå