Gå til innhold

Imovane

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har drukket en sekser med øl nå, føler meg bra. Er det trygt å ta en imovane da? 

Anonymkode: 0dfc5...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 580eb...e57

Skrevet

Ikke? Har tatt en etter to øl og gikk fint så fire øl mer kan vel ikke være så mye verre?

Skrevet

Jeg tror jeg tar en, så ser vi hvordan det går. 

Skrevet

Jeg synes ikke du skal. Imovane er sterkt!!!! Du vet aldri hvilken form kroppen din er i....

Skrevet

Jeg tok alltid  imovane når jeg drakk meg snydens før.  Sikkert ikke bra for levra men....  nå er vel ikke dette noe å anbefale men jeg gjorde det for å klare å sovne. Nå har jeg klart å slutte med det.

Anonymkode: 7d62f...432

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok alltid  imovane når jeg drakk meg snydens før.  Sikkert ikke bra for levra men....  nå er vel ikke dette noe å anbefale men jeg gjorde det for å klare å sovne. Nå har jeg klart å slutte med det.

Anonymkode: 7d62f...432

Det er vel mer snakk om respirasjonssvikt, og ikke levern. Men godt å høre, blir alltid usikker på ting som blir advart mot å blande med alkohol. Var trøtt etter den andre ølen (som vanlig) og skulle lagt meg da, men fullførte seksern og er nå lys våken. Vil sove. 

Skrevet

Faktisk veldig farlig å spise sovemedisiner når man har inntatt større mengder alkohol og er beruset. Grunnen til at det er farlig er fordi man kan slutte å puste mens man sover.. Det er bare dumhet å gjøre slikt.

Anonymkode: 6c1f5...2d1

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Edie, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...