AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #1 Skrevet 19. desember 2017 Har drukket en sekser med øl nå, føler meg bra. Er det trygt å ta en imovane da? Anonymkode: 0dfc5...bee
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #3 Skrevet 19. desember 2017 Ikke? Har tatt en etter to øl og gikk fint så fire øl mer kan vel ikke være så mye verre? Anonymkode: 0dfc5...bee
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #4 Skrevet 19. desember 2017 Jeg tror jeg tar en, så ser vi hvordan det går. Anonymkode: 0dfc5...bee
LISJ Skrevet 19. desember 2017 #5 Skrevet 19. desember 2017 Jeg synes ikke du skal. Imovane er sterkt!!!! Du vet aldri hvilken form kroppen din er i....
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #6 Skrevet 19. desember 2017 Jeg tok alltid imovane når jeg drakk meg snydens før. Sikkert ikke bra for levra men.... nå er vel ikke dette noe å anbefale men jeg gjorde det for å klare å sovne. Nå har jeg klart å slutte med det. Anonymkode: 7d62f...432 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #7 Skrevet 19. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok alltid imovane når jeg drakk meg snydens før. Sikkert ikke bra for levra men.... nå er vel ikke dette noe å anbefale men jeg gjorde det for å klare å sovne. Nå har jeg klart å slutte med det. Anonymkode: 7d62f...432 Det er vel mer snakk om respirasjonssvikt, og ikke levern. Men godt å høre, blir alltid usikker på ting som blir advart mot å blande med alkohol. Var trøtt etter den andre ølen (som vanlig) og skulle lagt meg da, men fullførte seksern og er nå lys våken. Vil sove. Anonymkode: 0dfc5...bee
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #8 Skrevet 19. desember 2017 Faktisk veldig farlig å spise sovemedisiner når man har inntatt større mengder alkohol og er beruset. Grunnen til at det er farlig er fordi man kan slutte å puste mens man sover.. Det er bare dumhet å gjøre slikt. Anonymkode: 6c1f5...2d1
Edie Skrevet 19. desember 2017 #9 Skrevet 19. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Edie, mod.
Fremhevede innlegg