Gå til innhold

Kvinne - hårvekst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 28 år, og jeg har aldri hatt noe særlig mye hårvekst. Jeg har aldri barbert over kneet, selv om jeg vet at mange kvinner gjør det. Men det siste året har jeg begynt å få et par lange hår på innsiden av låret. Altså det er ikke kjempe mange, det vil si, det ligner ikke mannlig hårvekst, men det lengste håret er nesten 3 cm lang! 

Er det vanlig? Jeg har hørt at kvinner får litt mer hårvekst opp i årene, men jeg tenkte det var 40 årene. Jeg er ikke 30 en gang, og jeg får lange, litt mørke, hår på låret. :huh:

PS. Jeg husker at jeg så at bestemoren min hadde det en gang. Altså jeg visste at kvinner kunne ha det, men jeg trodde det var fordi hun var gammel.

Anonymkode: 831d3...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanlig. 

Anonymkode: 209d4...f36

Skrevet

Det er vanlig at hårveksten øker med årene ja. 

Anonymkode: 8e7d5...6f4

Skrevet

Trodde seriøst det bare var et svært lite fåtall fanatikere som barberte bena ovenfor kneet og opp på låret :fnise::fnise::fnise: Skal man barbere mage, hender, bryst osv også da eller? når stopper det liksom? :P 

Og for å svare på spørsmålte ditt, ja det er helt vanlig å merke noen lange mørke hårstrå her og der på kroppen gjennom livet. Napp de ut eller overse de, ingen andre som kommer til å legge merke til de med mindre du ber de se etter. Jeg har et kjempe langt  midt på låret jeg også, er 26. 

Anonymkode: 966c9...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...