Gjest Maryland Skrevet 18. desember 2017 #1 Del Skrevet 18. desember 2017 Usikker om dette postes på rett sted! Hahaha, jo, Fjøsnissen fra Tine’s julereklamer, er det noen som vet hvem dette er? Han virker så veldig kjent, plager meg (flaut) hver gang reklamen kommer på og jeg ikke aner hvor jeg har sett han før 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycra Skrevet 18. desember 2017 #2 Del Skrevet 18. desember 2017 Har tenkt på det samme.. mulig jeg er helt ute på viddene nå, men kan det være Gard B. Eidsvold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 18. desember 2017 #3 Del Skrevet 18. desember 2017 31 minutter siden, Lycra skrev: Har tenkt på det samme.. mulig jeg er helt ute på viddene nå, men kan det være Gard B. Eidsvold? Det er han ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maryland Skrevet 18. desember 2017 #4 Del Skrevet 18. desember 2017 33 minutter siden, Lycra skrev: Har tenkt på det samme.. mulig jeg er helt ute på viddene nå, men kan det være Gard B. Eidsvold? Se deeeer ja! Haha! Var han jeg hadde i tankene, men det sto helt stille Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg