Gå til innhold

Postnord levert pakken min til noen andre??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Post Nord er helt forferdelige, men jeg har samme erfaring som @FantasDick at det står "levert mottaker" når den er på vei ut til utlevering, men da burde den jo ha dukket opp i løpet av gårsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.

Plutselig sto det på sporingsinfo at "mottaker har nektet å ta imot forsendelsen". Dette er ikke rett, jeg var hjemme i hele går og ingen pakke dukket opp her. Videre sto det at pakken var på et annet utleveringssted i nærheten av meg, skyndte meg dit i dag tidlig og der lå pakken.. Bare surr, jeg fikk ingen beskjed heller om at pakken var levert dit, jeg har betalt for hjemlevering, fant ut av dette selv ved å studere sporingsinfo nøye. Virker som de ikke har kontroll i det hele tatt. Venter fortsatt på 2 pakker, veldig spent på hvordan det vil gå

Anonymkode: 14608...8be

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Plutselig sto det på sporingsinfo at "mottaker har nektet å ta imot forsendelsen". Dette er ikke rett, jeg var hjemme i hele går og ingen pakke dukket opp her. Videre sto det at pakken var på et annet utleveringssted i nærheten av meg, skyndte meg dit i dag tidlig og der lå pakken.. Bare surr, jeg fikk ingen beskjed heller om at pakken var levert dit, jeg har betalt for hjemlevering, fant ut av dette selv ved å studere sporingsinfo nøye. Virker som de ikke har kontroll i det hele tatt. Venter fortsatt på 2 pakker, veldig spent på hvordan det vil gå

Anonymkode: 14608...8be

Til Ts og alle dere andre her inne:  KLAG!!!!  Hver eneste gang noen er misfornøyde med Postnord, så send inn en klage på dem. De har ingen rett til å misbruke kunders tillit på denne måten, og tro at de kan slippe unna med det. Ja, koble gjerne inn Tv2hjelperdeg hvis det kan få dem til å skjerpe seg.

Anonymkode: e2ab0...e4a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når pakken er sendt så er det postnord som har ansvaret. 

Anonymkode: 47783...097

Det stemmer ikke. 

Er det forbrukerkjøp er der selger som har ansvaret til du har motat varen. 

Kompis av meg bestilte varer fra komplett som ble utlevert til postkassen midt på natten og den var ikke der når han våknet. 

Han ringte komplett å fikk tilsendt ny 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ansatt i butikk der vi har både Posten og Postnord synes jeg det er tydelig at Postnord har en god del å jobbe med. Spesielt nå i jula har det bare vært kaos med Postnord. Vi har alt for lite plass til pakkene og de vil ikke gi oss fler skap, så siden black friday har det til enhver tid stått over hundre pakker på lageret som vi ikke får scannet inn før vi får ledige plasser. Det som virkelig gjør dette til et mareritt er at kundene får hentemelding når sjåføren leverer pakkene hos oss -og ikke når vi faktisk har fått dem på hylle, dermed må vi daglig sende kunder hjem igjen uten pakken de hadde fått beskjed om at var klar for henting. 
På toppen av det hele har de et elendig system for både utlevering og retur av pakker. Man kan ikke levere ut flere pakker på samme signatur, så om en kunde skal hente fem pakker må vi gjøre den samme tungvindte prosedyren fem ganger. Dette kan ta veldig lang tid og det danner seg fort ei kø, og vi kan ikke hjelpe flere kunder samtidig fordi vi ikke får flere håndterminaler. 

Jeg håper alle som har problemer med Postnord sender inn en klage slik at de forstår at de må forbedre systemet sitt nå som de begynner å bli så store. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...