Gå til innhold

Hans ex.sa «drittkjerring»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten Har en ex. Og de har 50/50 for sin sønn , de bor i samme gate. 

I går prestere hun, ex., en seriøs leder, å smelle til med «drittkjerring» til meg.

Ble sjokkert og satt ut. En konservativ og ordentlig kvinne si så barnslige ting...?! 😵😵

Anonymkode: 0f442...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det du gjør de som provoserte sånn Da?

Anonymkode: 068d9...ae9

• Liker 8
Skrevet

Jeg føler det kanskje mangler ganske mange avsnitt av historien her? Hva var konteksten av at hun kalte deg drittkjerring? Hva skjedde før dette?

Anonymkode: b525c...c07

• Liker 19
Skrevet

Ok, så hele den relevante historien er er at du er hennes eksmanns nye samboer, stemor til hennes barn 50% av tiden og hun kalte deg drittkjerring helt ut av det på til tross for at hun jobber som er seriøs leder? 

Jeg tenker at en seriøs leder trolig har lengre lunte enn useriøse ledere og endel andre, som mor har hun litt ekstra lengde på lunta også, så da fortjente du det kanskje? 

Anonymkode: f08aa...538

• Liker 19
Skrevet

Hva gjorde du da?

Skrevet

Jepp, hva gjorde du da?? 

Og kan man ikke bli sint hvis man har en lederstilling? Jobb og privatliv er to forskjellige ting.

Anonymkode: ef403...e70

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes barnets bio-mor reagerte voldsomt bare fordi jeg sa jeg hentet barnet på skolen...😚

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes barnets bio-mor reagerte voldsomt bare fordi jeg sa jeg hentet barnet på skolen...😚

Bio-mor? Bio-mor er ikke uttrykk du bør kalle barnets mor, med mindre du har adoptert barnet. 

Anonymkode: 15cbc...9ff

• Liker 15
Gjest C.Tramell
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortsatt for lite informasjon. Hvis du for eksempel hentet på skolen en dag det egentlig var avtalt at hun skulle hente(og hadde lagt planer for ettermiddagen), og du dessuten bevisst unnlot å informere henne kan jeg forstå utbruddet. Hvis det var pappaen som skulle hente og du steppet inn blir det noe annet.

Får følelsen av at det er noe du holder tilbake her.

Skrevet

Synes dere bio-mødre bør skjerpe dere...og ikke oppfør dere som «vår» gutts bio-mor, bare sier det(!) 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde reagert sånn om det var avtalt spesifikt at noen andre skulle hente barnet, om du hentet barnet for tidlig, eller kanskje hentet barnet spontant en dag hvor barnet skulle være med bestevennen sin hjem. 

Det kan fortsatt godt hende det var fortjent. 

Anonymkode: f08aa...538

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere bio-mødre bør skjerpe dere...og ikke oppfør dere som «vår» gutts bio-mor, bare sier det(!) 

Begynner å skjønne mor, jeg. 😏

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Hun syntes vel at du var en drittkjærring da... Børst det av deg og gå videre.

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh det er jo hennes sønn ikke din, så ikke kall han for "vår gutt". 

Anonymkode: 75e3d...bcd

• Liker 3
Gjest ClickB4it
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Øh det er jo hennes sønn ikke din, så ikke kall han for "vår gutt". 

Anonymkode: 75e3d...bcd

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er galt at man innlemmer partners barn i sin egen flokk, forutsatt at man ikke trenger seg på, og sørger for at det er på barnas premisser.

TS: drit i det.

Skrevet

Måten du svarer på og legger opp til krangel her, så var det nok helt på sin plass. Du fikk vel det du var ute etter?

Anonymkode: 801d4...c1d

• Liker 6
Skrevet

Du var grunnen til at far gikk fra mor, du tror du nå har blitt ordentlig mor, du overkjører mor, du presterer å kalle henne "bio-mor", og så spør du??

Anonymkode: 26a3c...635

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som det er du som har tråkket over grensene her TS. Godt mulig det var godt ment fra din side. Men siden du ikke utdyper historien her tenker jeg at du vet at moren ikke reagerte helt uten grunn. Hvis det derimot var sånn at faren skulle hentet barnet, og du bare steppet inn for han, så bør faren ta en prat med barnets mor om din involvering med barnet.

Anonymkode: 90faa...30e

• Liker 2
Skrevet

Med oppførselen din i tråden så kan jeg på en måte forstå at du fikk en liten tilbakemelding. :) 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...