Gå til innhold

Hvordan spørre han om analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid praktisert analsex med mine partnere, og har nå fått en ny kjæreste som virker ganske uerfaren og lite open minded. Jeg har veldig lyst til å foreslå analsex, men er litt redd for hva han tenker om meg. Noen menn her som har noen tanker om det?

Spør i samme slengen om hva dere synes om en finger bak under BJ. Finnes det menn som ikke liker det? 

Anonymkode: ce9e9...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppforde han om å  avslører feks 3 seksuelle fantasier han har, og så gjør du det samme. Og på din liste kommer sef analsex opp.. og så spør du om dere kan gjøre det en dag. Om du sier at du har prøvd m dildo mange ganger allerede og tenner på det, bli han nok rimelig klar for tanken. For all del, ikke si at du har gjort det m andre, men det er vel opplagt. 

Alternativt er det bare å spørrre på en direkte og deilig måte midt i hyrdestunden. Husk glidekrem!!!i

om du skal stikke fingeren i rompa hans, er ikke samtaleemne, men prøv deg frem- bokstavelig talt - og se på reaksjonen hans. du kan med fordel si du har lest at de fleste gutter liker det...for husk, de fleste gutter er redde for å like ting som kan relateres til homoseksualitet, 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare spør hva han syns om analsex.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Bare spør om han har prøvd analsex , og etter han svarer spør om han har lyst til å prøve. 

Anonymkode: 75063...ea8

• Liker 1
Skrevet

Perfectfit humpgear. 

Anonymkode: 15b34...3d2

Gjest Alterego666
Skrevet

«Kan du pule meg i rumpa? Jeg vil putte en finger i rumpa di mens jeg suger deg?»

Kan forbedres med god timing, men jeg ville uansett blitt lykkelig over å bli spurt.

Skrevet

Jeg spurte bare min nye kjæreste om han likte analsex. Han hadde aldri prøvd det før og ble veldig glad da jeg svarte med at jeg liker det.

Anonymkode: 579e5...d24

Gjest Axl Rose
Skrevet

Spør han. Liker han det ikke så synd for han.

Hva jeg synes om finger i rumpa under BJ? Elsker det. Synes synd på de her som ikke tørr for de er redd for å bli homse eller hva faen de er så redd for. De aner ikke hva de går glipp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...