AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #1 Skrevet 18. desember 2017 Vi hører ofte om negative erfaringer og hendelser fra sykehus, men jeg vil tørre å påstå at de aller, aller fleste som er innom sykehus har gode opplevelser derfra. Har du en god opplevelse eller erfaring du vil dele? Anonymkode: d9cbf...d63
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #2 Skrevet 18. desember 2017 Ble tatt veldig godt vare på den gangen jeg var innlagt og ble operert. Anonymkode: 22e12...9f0
minister-mio Skrevet 18. desember 2017 #3 Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg vil tørre å påstå at de aller, aller fleste som er innom sykehus har gode opplevelser derfra. Anonymkode: d9cbf...d63 Dette stemmer garantert ikke, det er tross alt sykehus det er snakk om. Men jeg liker den positive vinklingen din, jeg har blitt tatt godt vare på og følt meg i trygge hender på sykehus. Jeg har møtt mange bra folk som jobber der og tar godt vare på pårørende og pasienter, gir god informasjon og generelt gjør en kjempejobb!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #4 Skrevet 18. desember 2017 Jeg er kjempefornøyd Var innlagt på en post, ble raskt verre og måtte hasteopereres, og jeg hadde en utrolig god opplevelse tross alt. Forstod virkelig det der ''engler i hvitt''-utsagnet. Alle var så snille, omsorgsfulle og hadde en utrolig kunnskap om alt mulig - både leger, sykepleiere og hjelpepleiere. Sykepleieren som var på jobb den kvelden jeg måtte opereres kom innom og snakket med meg og ''så til meg'' to dager etterpå, selv om hun ikke hadde ansvar for meg den dagen, bare fordi hun lurte sånn på hvordan det gikk. Synes de ansatte gjør en super jobb. Selvsagt er det aldri positivt å være på sykehus, men jeg tror nok AB over her mente at ift. personale, oppfølgning og medisinsk problemstilling har nok de fleste gode opplevelser tross sykdom. Det er bare de negative opplevelsene vi hører om.. Anonymkode: 4b7a2...b79 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #5 Skrevet 18. desember 2017 Flott tråd. En gang delte jeg rom med en dement dame som ropte på mamma, hun gråt og var ikke bra. Sykepleieren på vakt kom å beroliget henne og sang til henne og strøk henne over håret til pasienten sovnet. Hun hadde et så godt hjerte. Anonymkode: a2cac...d83 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #6 Skrevet 18. desember 2017 Ikke akkurat sykehus, men skulle fjerne visdomstann kirurigisk på en tannklinikk tilhørende et universitet, så det var både veiledere og studenter der. Jeg er selv student og valgte det stedet fordi det er halvpris. Var egentlig veldig nervøs fordi de som skulle gjøre det var studenter, men jeg har aldri følt meg så trygg og ivaretatt! Anonymkode: d7a39...217
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå