Gå til innhold

Blødninger i over to måneder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om noen her har erfaring med Cerazette/degostrel. Den første uken etter jeg begynte var helt normal, men etter det fikk jeg små blødninger som etter hvert økte. Nå har jeg hatt 3 sammenhengende menstruasjoner, hvor blødningen har vært som vanlig menstruasjon, uten opphold. Når det er blitt lite, har det begynt påan igjen.. dette har skjedd i over to måneder. Etter det siste brettet er fullført og jeg fortsatt blør, skal jeg bytte? Hilsen fortvilet jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du riktig uheldig så kan du småblød hver dag i et helt år før det gir seg.  Mange blør 7-8 mnd før det stopper.Jeg blødde hver dag i 4 mnd. da sa en gynekolog til meg at jeg måtte slutte. startet på andre p-piller og kom på rett kjøl igjen. Gyneklogen trodde jeg blødde av cerazette for at jeg har endometriose. Uten at hun forklarte noe mer om det. Har undret mye hva hun la vekt i det. Har byttet gnekolog nå. Så jeg får aldri til å spørre hva hun mente den gangen.

Anonymkode: 44836...afd

Skrevet

Blødningsforstyrrelser er veldig vanlig på alle sorter hormonprevensjon. Hvis du har gått på samme type over 3-6 mnd og du fremdeles blør mye kan det være greit å bytte, men det diskuterer du med legen din :) eller helsesøster :)

Anonymkode: f7b65...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...