Gå til innhold

Mødrene er de dårligste foreldrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste en artikkel for noen år tilbake hvor en forsker og en psykolog mente at mødrene er den dårligste foreldregruppa. Og at fedrene gav barn en bedre oppvekst enn hva mødrene gjør, Og at barn hvor fedrene var involvert blir fortere selvstendige. Også sto det at barn som vokste opp med en mor og en far får et tettere bånd til fedrene sine enn hva de gjør mot mødrene sine, Og at døtrer har et tettere bånd til mødrene sine enn hva sønner har. Kjenner du deg igjen i dette?

Anonymkode: 17295...4f2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det flere fedre enn mødre som gir f* i barna sine. Så nei, det stemmer ikke overens med det jeg har observert i løpet av årene. 

Anonymkode: 7b2a6...dc0

• Liker 11
Skrevet

Det stemmer med mitt inntrykk ja. Menn gjør en innsats, for de vet at de kan miste barna når som helst. Hvis dama vil skille seg en dag så vil en dommer fort stå på hennes side og dømme fra han all møtesrett til barna sine. Han vil aldri få se dem igjen hvis hun ikke vil det. Kvinner, derimot, tar det for gitt at barna er deres, så de legger ikke noen innsats i barna.

Anonymkode: 1d97e...8c9

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det flere fedre enn mødre som gir f* i barna sine. Så nei, det stemmer ikke overens med det jeg har observert i løpet av årene. 

Tenkte akkurat det samme...min biologiske far er også i den kategorien. 

• Liker 3
Skrevet

Vel....det beste er om barna klarer seg mest alene for mange foreldre blir psykisk syke av å ha barn og takler presset ingenting overhodet. Så lenge fedre ikke tafser på barna eller tenåringsdøtre så kan de være bra foreldre ja - men grunnen er ofte at fedrene har den økonomiske makten slik at barna føler trygghet gjennom god økonomi som faren representerer.

Skrevet
Akkurat nå, LISJ skrev:

Vel....det beste er om barna klarer seg mest alene for mange foreldre blir psykisk syke av å ha barn og takler presset ingenting overhodet. Så lenge fedre ikke tafser på barna eller tenåringsdøtre så kan de være bra foreldre ja - men grunnen er ofte at fedrene har den økonomiske makten slik at barna føler trygghet gjennom god økonomi som faren representerer.

Nå er de de færreste fedre som tafser på døtrene sine...vi diskuterer ikke incest her. 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er ikke et argument, når dere velger å føde barn når mannen ikke vil, kan du ikke forvente at han skal ville være far

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste en artikkel for noen år tilbake hvor en forsker og en psykolog mente at mødrene er den dårligste foreldregruppa. Og at fedrene gav barn en bedre oppvekst enn hva mødrene gjør, Og at barn hvor fedrene var involvert blir fortere selvstendige. Også sto det at barn som vokste opp med en mor og en far får et tettere bånd til fedrene sine enn hva de gjør mot mødrene sine, Og at døtrer har et tettere bånd til mødrene sine enn hva sønner har. Kjenner du deg igjen i dette?

jeg har også lest en slik artikkel, har  vi lest samme ? har lest flere studier som også viser at kvinner driver mest med psykisk og fysisk mishandling i familier

Skrevet

Mødre bruker oftere opp syktbarndag enn far.

Mødre går oftere ned i stilling for å tavare på barn.

Færre mødre enn fedre drar fra barna eller flytter vekk. 

Flere nødre ennfedre,stiller opp på dugnader ifrm skole osv. 

Mødre er gjerne de som bryr,seg om familietradisjoner og tar vare på hus og hjem

Mødre tar oftere felkesperioden mens far må tvinges til å ta pappaperm.

Jah.. 

Anonymkode: a77e8...68b

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

det er ikke et argument, når dere velger å føde barn når mannen ikke vil, kan du ikke forvente at han skal ville være far

Gidder ikke far å bruke kondom kan dette bli følgende, lev med de feilene du gjør Det er ikke ungens feil at ikke far gadd å tre på seg en gummi. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det flere fedre enn mødre som gir f* i barna sine.

Feil. Mødre er MYE mer voldelig mot barna sine enn fedre.

Anonymkode: e87ae...f25

• Liker 1
Skrevet

jeg har også lest en slik artikkel, har  vi lest samme ? har lest flere studier som også viser at kvinner driver mest med psykisk og fysisk mishandling i familier

Er ikke så rart det, når kvinnen oftere har eneansvar for barna, eller er densom har mest med barneoppdragelsen å gjøre. 

Anonymkode: a77e8...68b

Skrevet

Jeg er mann. 

Og det jeg har observert er at godt gifte menn som plutselig slutter å bry seg om barna sine når de finner seg ny dame. Det er ikke uvanlig, men at damer gjør det samme, det er uvanlig. 

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg vet ikke hvorvidt om det var samme artikkel. Men ifølge den artikkelen så var det bedre for barna og vokse opp med begge foreldrene eller og vokse opp med kun far enn hva det var og vokse opp med alenemødre.

• Liker 1
Skrevet

Du kunne bare skrevet "foreldre er de dårligste foreldrene". Natt på kvinneguiden...

Anonymkode: 768a0...2ca

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig for kvinner å avbryte fosteret hvis mannen ikke vil ha det ?? Det er så irriterende! Menn bør implementere en lov som forlanger at kvinner må ta abort hvis mannen ikke ønsker barnet. Det kommer nok.

Anonymkode: 7423e...948

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke med forskningen. Det går bedre med barn som mangler far enn med barn som mangler mor.

Anonymkode: d44c8...15c

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvorvidt om det var samme artikkel. Men ifølge den artikkelen så var det bedre for barna og vokse opp med begge foreldrene eller og vokse opp med kun far enn hva det var og vokse opp med alenemødre.

Da husker du enten feil, eller så har du lest en useriøs artikkel.

Anonymkode: d44c8...15c

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for kvinner å avbryte fosteret hvis mannen ikke vil ha det ?? Det er så irriterende! Menn bør implementere en lov som forlanger at kvinner må ta abort hvis mannen ikke ønsker barnet. Det kommer nok.

Anonymkode: 7423e...948

Ganske irriterende med menn som sprer sæden sin i kvinners vagina og i ettertid er sjokkerte og harme, bittre og sure over at det ender i graviditet. Herregud, runk i en sokk i stedet.

Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Ganske irriterende med menn som sprer sæden sin i kvinners vagina og i ettertid er sjokkerte og harme, bittre og sure over at det ender i graviditet. Herregud, runk i en sokk i stedet.

Eller kanskje at kvinner bør slutte og pule menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...