Gå til innhold

tapte veddemål mot dama...

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Overrasket said:

Det kommer an på den spesifikke situasjonen. I denne situasjonen synes jeg bare TS har driti på draget. 

Nei, det kommer ikke an på situasjonen. Ingen trenger å ha sex mot sin vilje!

Anonymkode: cb6f9...944

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

nei, men det var knøttliten sjanse for at hu skulle vinne, tenkte ikke godt over det da når det var høyest usannsynlig at hun skulle vinne.. 

Anonymkode: 51d04...798

Du undervurderte henne, med andre ord.

Anonymkode: d4f61...27f

• Liker 11
Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Egentlig tror jeg TS hadde dritlyst til å inngå veddemålet. Det er ikke manglende vilje her.

Skrevet
7 minutter siden, Evilposelos skrev:

Nå skal du få kjenne hvordan anal er ;) 

2 minutter siden, Spiteful skrev:

Hadde ei dame skrevet dette hadde hun fått beskjed om at hun ikke skal gjøre noe hun ikke vil. Det samme gjelder faktisk for mannen her. Uansett hvor drittsekk han har vært som har prøvd å presse dama, så skal han absolutt ikke gjøre noe han ikke vil. Likestilling, tror jeg det kalles.

Ts; Nå vet du kanskje hvordan dama di har hatt det vær gang du har spurt og trygla om å få ta henne i analen?

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Då skjønner du kanskje nå hvordan følelse dama di sitter med når du maser om anal. Jeg liker anal jeg, men tar også typen med strapon. Han elsker det. 

Anonymkode: 3cf05...d77

prata med hu om det nå og hu har allerede bestilt utstyr.... -.- hvor vondt er det? hva kan smerten sammenlignes med...?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

prata med hu om det nå og hu har allerede bestilt utstyr.... -.- hvor vondt er det? hva kan smerten sammenlignes med...?

Men har du lyst da? Hvis du vil prøve så er det viktig at hun bruker goood tid på å varme deg opp med fingre e.l.. Ikke bare kjøre på med strapon med engang. Anal er ikke direkte vondt men det er en rar sprengende følelse som går seg til, så blir det deilig.

Anonymkode: 3cf05...d77

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har hatt lyst til å prøve anal med kjæresten min en stund nå, og hun gikk til slutt med på det hvis vi gjorde et veddemål, hvis jeg vant skulle vi prøve det, og hvis jeg tapte skulle hun få ta meg med strap-on.... det var sånn 10% sjanse for at hun kunne vinne veddemålet og hun vant :S er det dårlig av meg å prate meg ut av det? 

Det er mye mer naturlig at en dame blir tatt i ræven enn en mann. Kvinner har jo naturligvis ikke  en penis.  Hadde jeg vært deg hadde jeg nektet. Men samtidig er du idiot som tar slike veddemål

Gjest Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, Bootyhunter said:

Det er mye mer naturlig at en dame blir tatt i ræven enn en mann. Kvinner har jo naturligvis ikke  en penis.  Hadde jeg vært deg hadde jeg nektet. Men samtidig er du idiot som tar slike veddemål

Så hva du har foran skal avgjøre hva du kan ta bak?
Altså, jeg hadde aldri i livet hatt analsex, men jeg hadde heller ikke inngått veddemål om det, eller forsøkt å snakke meg ut av det ved tapt veddemål.

Skrevet (endret)
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har hatt lyst til å prøve anal med kjæresten min en stund nå, og hun gikk til slutt med på det hvis vi gjorde et veddemål, hvis jeg vant skulle vi prøve det, og hvis jeg tapte skulle hun få ta meg med strap-on.... det var sånn 10% sjanse for at hun kunne vinne veddemålet og hun vant :S er det dårlig av meg å prate meg ut av det? 

Egentlig har du veldig lyst å bli tatt bak og skriver her inne for å få høre at det er greit. Det er altså greit. 

Endret av Coolaid
Gjest Alterego666
Skrevet

Suck it up!

Du må selvsagt ikke gjennomføre analt samleie dersom du ikke vil, men jeg mener du skylder dama di å prøve. Blir det for ille, vil du hvertfall forstå hvorfor hun nøler. Dersom du liker det, skal du se hun også får lyst. Her er det mulighet for begge å vinne.

Skrevet

Go for it, du kommet helt sikkert til å like det. Og du er nysgjerrig nok allerede, siden du ikke avfeide det i første omgang.

Bare å kjøre på!

• Liker 2
Skrevet

Du gruer deg og lurer på hvor smertefullt det blir?? Men det er helt i orden at du inngikk et veddemål hvor du mest sannsynlig skulle gjøre dette mot kjæresten din! Da var ikke dette med smerte noe farlig eller?

Anonymkode: a323a...2a5

• Liker 35
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kjennes ut som forstoppelse x1000, man svetter av smerte og ubehag :laugh:

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, Overrasket said:

Egentlig tror jeg TS hadde dritlyst til å inngå veddemålet. Det er ikke manglende vilje her.

Det har ikke noe å si om han hadde dritlyst til å inngå veddemålet. Man kan ALLTID ombestemme seg når det kommer til sex. 

Anonymkode: 497a8...864

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hadde blitt skuffa og prøvd å prate om det man hadde jo ikke pressa eller tvunget hun eller noe..

Nemlig, og ved å uttrykke skuffelse og prøvd å "prate om det" aka overtalt hun og blamet hun og spilt på samvittigheten hennes for at hun ikke ville ha analsex, så er det jo å presse hun. 

Hvis hun nå setter seg ned med deg og forteller hvor skuffet hun er for at du ikke vil bli pult med strapon og sagt det betydde masse for hun og gitt uttrykk for at hun elsket deg mindre om du ikke gjorde det og gjort at du følte deg utilstrekkelig og ikke bra nok for henne, er det greit å blame deg med syns du?  Nei det er ikke det, så med den innstillingen du har så får du nesten bare ta i mot den straponen, det kommer nok uansett til å føles bedre for deg som faktisk har et g punkt i analen, i motsetning til hva hun som kvinne har.  Du ville ledd fordi du visste hun ikke mente det, men du som faktisk mener at du ville blitt skuffa og prøvd å prate om det og overtale hun når hun sa nei, det er ganske ille. 

Anonymkode: 01a1b...441

• Liker 7
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har tydeligvis ikke lurt på det med smerte før du skal gjennom det selv.

Anonymkode: d4f61...27f

• Liker 24
Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ihvertfall ingen grunn til at det skal være mer smertefullt for deg enn det ville ha vært for henne. Og du bekymret deg ikke for hennes smerte da du forsøkte å mase deg til analsex ...

Endret av Thyra
  • Liker 16
Skrevet
23 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hæ? Tvert i mot, menn har g punkt i rumpa og det er mye mer naturlig at en mann blir tatt i ræva enn en kvinne. Kvinner har som kjent g punkt i vagina. 

• Liker 21
Gjest Axl Rose
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil. Ellers hadde han ikke vært enig med å bli tatt bak hvis han tapte. Det er jo så digg:ninuskapus:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Tvert i mot, menn har g punkt i rumpa og det er mye mer naturlig at en mann blir tatt i ræva enn en kvinne. Kvinner har som kjent g punkt i vagina. 

Selv om g punktet er i ræven betyr ikke det at det er naturlig. G-punktet er uansett noe som enda ikke er blitt bevist av forskning 

Kvinner har ikke penis. Så om menn da isåfall har tatt værandre i ræven i flere 1000 år så hadde det vært naturlig

Skrevet

Bend over, bitch...:fnise:

Er så typisk, menn maser om å få ta dama i feil hull, lager et idiotisk veddemål som de igjen taper for så å sutre om å ta det som en mann med skrik og hyl. Større grunn for å ta en mann i rompa enn en kvinne.

Anonymkode: b7597...4c9

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...