Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har et scenario til dere hvordan hadde dere damer reagert om en type dere hadde fått fortalte at han brukte hårsystemer? sånn som i denne videon:

om han virket komfortabel om det hadde det vært ille? 

Anonymkode: 64340...396

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De hadde følt akkurat det samme alle menn føler, når de ser dama uten sminke for første gang

Lurt.

Endret av JonSnø
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei jeg har et scenario til dere hvordan hadde dere damer reagert om en type dere hadde fått fortalte at han brukte hårsystemer? sånn som i denne videon:

om han virket komfortabel om det hadde det vært ille? 

kommer til å ta det der selv ettersom hårtransplantasjon er dyrere , mer komplisert og ser værre ut. hårsystem er litt tabu for menn, ingen anelse hvorfor , mange kvinner bruker jo også falskt hår. er ikke akkurat som om den faller av i vinden. den er limt på hodet og går aldri av, da river du isåfall med huden

jeg har hårtap i familien, og selv om jeg ikke har mistet noe synlig enda kommer jeg til å kjøpe hårsystem når den dagen kommer. I england har de mest imponerende hårsystemer

• Liker 1
Skrevet

Hårsystem? Heter det det nå? Hva er forskjellen på hårsystem og tupé?

Anonymkode: 819cf...4a8

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hårsystem? Heter det det nå? Hva er forskjellen på hårsystem og tupé?

Anonymkode: 819cf...4a8

du bytter det ut hver 4 uke

• Liker 2
Skrevet

Altså om han hadde tatt noe sjampo for mer hårvekst, eller systemer som Rogaine som skal fremme hårvekst , så hadde jeg ikke reagert så mye, men at han satt på falskt hår ville jeg sett på som ganske tragisk hvis det viste seg at han egentlig var nesten skalla eller svært tynn i håret. Da er det faktisk bedre med ekte hårtransplantasjon, eller å rake seg helt og representere et skalla hode, noen menn kler det og 

Anonymkode: 5bd40...e99

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du bytter det ut hver 4 uke

Hvordan fungerer det? Det er jo ikke Extensions man limer på slik noen kvinner gjør? 

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Altså om han hadde tatt noe sjampo for mer hårvekst, eller systemer som Rogaine som skal fremme hårvekst , så hadde jeg ikke reagert så mye, men at han satt på falskt hår ville jeg sett på som ganske tragisk hvis det viste seg at han egentlig var nesten skalla eller svært tynn i håret. Da er det faktisk bedre med ekte hårtransplantasjon, eller å rake seg helt og representere et skalla hode, noen menn kler det og 

Hvorfor er dette mer tragisk enn kvinner som faker håret sitt?

Anonymkode: 194d1...0c0

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det tragisk. Det er jo akkurat det samme som at dere kvinner sminker dere og selv bruker faldkt hår. Vippeekstensions og alt mulig dill dall. Hvorfor er det ok men ikke hårsystem?

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette mer tragisk enn kvinner som faker håret sitt?

Kvinner som bruker Extensions har jo hår, men de bruker det for å få lengre hår. Dette her brukes vel av menn som har dårlig  og lite hårvekst på hodet? 

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Bootyhunter skrev:

kommer til å ta det der selv ettersom hårtransplantasjon er dyrere , mer komplisert og ser værre ut. hårsystem er litt tabu for menn, ingen anelse hvorfor , mange kvinner bruker jo også falskt hår. er ikke akkurat som om den faller av i vinden. den er limt på hodet og går aldri av, da river du isåfall med huden

jeg har hårtap i familien, og selv om jeg ikke har mistet noe synlig enda kommer jeg til å kjøpe hårsystem når den dagen kommer. I england har de mest imponerende hårsystemer

Digger brukernavnet ditt:Hehe: Mitt gamle brukernavn.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner som bruker Extensions har jo hår, men de bruker det for å få lengre hår. Dette her brukes vel av menn som har dårlig  og lite hårvekst på hodet? 

Begge deler er juks i mine øyne

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det så ille om han brukte det?  man bader med det og kan gjøre alt annet som med vanlig hår. 10 000 menn bruker det.  og enda flere kvinner. Om man er åpen om det er det ikke da greit?det er jo tabu men det er mye billigere og sikkert enn hårtransplantasjon.  men verdsetter ærlige svar!  så takk!

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg vet

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler er juks i mine øyne

er kvise fjernere også juks? mange unge menn anser hårtap som identitetstyveri. har vi ikke kommet så langt i samfunnet at man kan åpne opp fir slikt. ikke det at skallede menn ser bra 😄

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg vet

Er du dame eller mann? Nysgjerrig. 

Skrevet
19 minutter siden, Axl Rose skrev:

Er du Bootyhunter ja? Forklarer mye 😀

Anonymkode: 8396b...3a1

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du Bootyhunter ja? Forklarer mye 😀

Anonymkode: 8396b...3a1

Jeg var. Eller fortsatt samme bruker, men skiftet navn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...