Gå til innhold

Venn med fordeler ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Fordi de fleste kvinner får følelser etterhvert.

og nei ikke kom med denne " jammen jeg gjør ikke det så da kan ikke dette stemme pga mitt enkelttilfelle , derp derp"

Nei nå kan jo ikke jeg svare for andre enn meg selv så da blir jo denne diskusjonen dødfødt. #generalisering 

Anonymkode: a55a2...aea

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei nå kan jo ikke jeg svare for andre enn meg selv så da blir jo denne diskusjonen dødfødt. #generalisering 

#factsdontcareaboutfeelings

Skrevet
37 minutter siden, Bootyhunter skrev:

må du ha sex da ? du kan ha ONS i ny og ne, men du må ikke på død og liv ha sex hver eneste dag

Neida må ikke ha hver dag !! Men ONS i ny og ne blir for sjelden. Blir fort mye prat med ONS og sjekking på byen der en bor.

Anonymkode: a5046...e4a

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et sånt FF forhold, hatt i over 1 år. Hadde ONS, han tok kontakt i ettertid. Jeg sa ifra at jeg ikke var ute etter noe forhold, ikke han heller. Ikke blitt forelsket, ønsker fortsatt ikke noe forhold, liker han jo som person. Eneste jeg skulle ønske var at jeg turte kose litt mer med han utenom sexen, men nei det tar jeg jo ikke sjansen på siden alle menn tror damer vil noe mer eller blir forelsket i FF sine. Men det blir vi altså ikke. 

Kosen utenom sexen er jo nesten like viktig, men det funker kanskje bare med de en har følelser for ?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kosen utenom sexen er jo nesten like viktig, men det funker kanskje bare med de en har følelser for ?

Vi koser altså og overnatter. Men jeg er en ganske fysisk person så kunne ønsket litt mer kos. For meg funker det så lenge jeg synes personen er ok, trenger ingen følelser. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du går på Tinder og i profilen din skriver du følgende: 

"Ønsker noe uforpliktende eventuelt  en FF" så slipper du å lure noen eller at andre skal føle seg lurt. 

Anonymkode: 93119...7ac

Ok,trodde den perfekte skulle poppe opp her :)

Skrevet

Jeg vil vel kanskje heller si det er spesielt at du har datet mye i flere år, men ikke har klart å bli interessert i noen av dem. At damene utvikler følelser er vel ikke planlagt. Prøv å ha litt forståelse for andre mennesker. Alle klarer ikke holde seg så likegyldig og uberørt til enhver tid.

Anonymkode: d8169...555

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vel kanskje heller si det er spesielt at du har datet mye i flere år, men ikke har klart å bli interessert i noen av dem. At damene utvikler følelser er vel ikke planlagt. Prøv å ha litt forståelse for andre mennesker. Alle klarer ikke holde seg så likegyldig og uberørt til enhver tid.

Anonymkode: d8169...555

Har da blitt interessert i et par av de, men det vel typisk at de jeg er interessert i har ikke vært interessert i meg !! Prøver å ha forståelse for andre. Nettopp derfor jeg er tydelig på hva jeg ønsker. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel noen år. Har datet en del, men blir ikke skikkelig forelsket. Har truffet flere der det er gjensidig fysisk tiltrekning. Har vært ærlig med de jeg har truffet og noen ganger har vi blitt enige om å treffes for selskap og kos. Opplever da at flere damer egentlig ønsker noe mer og tror at følelsene skal komme etterhvert !!  

Skjønner ikke hvorfor damene gjør dette når jeg er tydelig på at det ikke blir noe mer ut av det?? Finnes det i det hele tatt damer som ønsker et slik forhold/ venskap ?

Vis skjult innhold

"de fleste" damene ønsker noe mer med den de selv er interessert i ja, en de liker og er forelsket i. Dersom du oppsøker en kvinne som derimot Ikke er så veldig betatt av deg fra starten kan det gå fint. Men da er sjansen der for at Du derimot blir såret etter hvert når du selv vil mer og ønsker å ha sex oftere... Det er ikke så stor forskjell på dette mellom kvinner og menn, begge kjønn kan ha behov for sex eller falle for den de ligger med. Har selv opplevd å forelske meg i Ons( riktignok den eneste ons'n jeg har hatt) og to ganger motsatt. De jeg hadde ff forhold ville mye mer, jeg hadde ingen følelser men bare ønsker om nærhet. Måtte avbryte da jeg forstod at relasjonen betydde mye mer for de og følte at det hindret min "frihet" da jeg enda ikke var klar for å gi slipp på den..

Anonymkode: 95ad1...84d

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"de fleste" damene ønsker noe mer med den de selv er interessert i ja, en de liker og er forelsket i. Dersom du oppsøker en kvinne som derimot Ikke er så veldig betatt av deg fra starten kan det gå fint. Men da er sjansen der for at Du derimot blir såret etter hvert når du selv vil mer og ønsker å ha sex oftere... Det er ikke så stor forskjell på dette mellom kvinner og menn, begge kjønn kan ha behov for sex eller falle for den de ligger med. Har selv opplevd å forelske meg i Ons( riktignok den eneste ons'n jeg har hatt) og to ganger motsatt. De jeg hadde ff forhold ville mye mer, jeg hadde ingen følelser men bare ønsker om nærhet. Måtte avbryte da jeg forstod at relasjonen betydde mye mer for de og følte at det hindret min "frihet" da jeg enda ikke var klar for å gi slipp på den..

Anonymkode: 95ad1...84d

Blir alltid slik at en blir litt mer interessert enn den andre.

• Liker 1
Skrevet

Men er det noen av dere oppegående damer som bor i Vestfold ?

Skrevet
På 17.12.2017 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Sikt høyere intelligensmessig, Ts. En får det en sikter mot, som de sier. Sikter du mot fjollete personer med dårlig virkelihetsoppfatning så får du trøbbel. Hver gang.

Anonymkode: 99779...a64

Tror det er den dummeste og mest "uintelligente" kommentaren jeg har lest på et helt tiår... Herre fred for noe vrøvl enkelte kommer med. Å få utvikle følelser under sex er noe av det mest normale her i verden. Du må tenke på at sex er det mest intime to mennesker kan gjøre sammen. Å det er vel ikke sjokk at ved gjentatte treff, god kjemi og deilig sex er med på å blomstre opp følelser, enten om du vil eller ei. 
Følelser handler da overhode ikke om intelligens og det er slettens ikke noe man kan kontrollere.. De er ustyrlige enten om man vil eller ei.
Men alle har et valg! Det kan f.eks velge å pine seg gjennom det forholde "dere har", til den ene parten som ikke har følelser velger å avslutte på en eller annen måte.
Eller man kan hoppe i det selv og ta det steget å gå videre, FØR du blir mer såret enn nødvendig. 

Det ligger blant annet en forklaring i at vi kvinner har mer av tilknytningshormonet oksytocin. 

- Begge kjønn har dette hormonet, men kvinner har mer. Hos kvinner utløses svært mye av dette blant annet når vi ammer, slik at vi får en tilknytning til barnet, men det utløses også bare vi holder rundt en annen person, og det utløses når vi har sex. Noe å ha til ettertanke ;) 

Skrevet

Trist å se hvordan enkelte tror hormoner overstyrer absolutt alt annet. Er dette virkelig deres egen erfaring?

Jeg har to vellykkede ff-forhold bak meg uten romantiske følelser (og ett som gikk til helvete fordi jeg fikk følelser, mistet de, hun fikk følelser, mistet de, jeg fikk...). Fellesnevnerne var at verken jeg eller damene hadde noe rush med tanke på livssituasjonen, samt at damene brant for jobb/studier, hadde et bra sosialt nettverk, kort sagt hadde livet på stell med eller uten kjæreste.

I tillegg var det viktig at fokus var på sexen. Vi møttes for å knulle og bygget gjerne opp spenning knyttet til det - alt annet (middag, overnatting, kosing) var ikke noe vi planla eller forventet men noe som skjedde impulsivt.

Anonymkode: fee95...dcb

Skrevet

Hva da ærlig med de? Sagt at du har vanskeligheter med å bli forelsket men ønsker selskap, eller sagt at "dette blir kun sex , og ikke noe mer, følelser skal vi holde ute av dette men jeg vil gjerne ha selskap utover sex også så ikke la deg  forvirre av det, jeg vil ikke ha noe kjæreste hverken nå eller senere" ?

Anonymkode: c5f83...a82

Skrevet
På 23.12.2017 den 16.11, AnonymBruker skrev:

Hva da ærlig med de? Sagt at du har vanskeligheter med å bli forelsket men ønsker selskap, eller sagt at "dette blir kun sex , og ikke noe mer, følelser skal vi holde ute av dette men jeg vil gjerne ha selskap utover sex også så ikke la deg  forvirre av det, jeg vil ikke ha noe kjæreste hverken nå eller senere" ?

Anonymkode: c5f83...a82

Jepp, tror jeg har vært ærlig og veldig tydelig. Uansett artig å se hvor engasjert noen kan bli av å diskutere et slikt tema. Skummelt å bruke ordet intelligent!! Uansett var dette bare tåpelig forsøk på å se om det var noen damer som ønsket seg en FF. Fortsatt god romjul !! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...