Gå til innhold

Venn med fordeler ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel noen år. Har datet en del, men blir ikke skikkelig forelsket. Har truffet flere der det er gjensidig fysisk tiltrekning. Har vært ærlig med de jeg har truffet og noen ganger har vi blitt enige om å treffes for selskap og kos. Opplever da at flere damer egentlig ønsker noe mer og tror at følelsene skal komme etterhvert !!  

Skjønner ikke hvorfor damene gjør dette når jeg er tydelig på at det ikke blir noe mer ut av det?? Finnes det i det hele tatt damer som ønsker et slik forhold/ venskap ?

Spoiler

Anonymkode: a5046...e4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymkode: 93119...7ac

• Liker 2
Skrevet

Klart det. Problemet ditt er ikke kvinner kollektivt men den type kvinner du oppsøker.

Sikt høyere intelligensmessig, Ts. En får det en sikter mot, som de sier. Sikter du mot fjollete personer med dårlig virkelihetsoppfatning så får du trøbbel. Hver gang.

Anonymkode: 99779...a64

• Liker 3
Skrevet

Jeg har et sånt FF forhold, hatt i over 1 år. Hadde ONS, han tok kontakt i ettertid. Jeg sa ifra at jeg ikke var ute etter noe forhold, ikke han heller. Ikke blitt forelsket, ønsker fortsatt ikke noe forhold, liker han jo som person. Eneste jeg skulle ønske var at jeg turte kose litt mer med han utenom sexen, men nei det tar jeg jo ikke sjansen på siden alle menn tror damer vil noe mer eller blir forelsket i FF sine. Men det blir vi altså ikke. 

Anonymkode: a55a2...aea

• Liker 1
Gjest A National Acrobat
Skrevet

Jeg har hatt en fuckfriend i nesten 6 år. Vi har ikke noe tilfelles, egentlig ingenting å snakke om heller. Men hver gang han er singel, knuller vi. Jeg har 0 følelser eller forhåpninger. Aldri hatt det, kommer ikke til å få det. Jeg syns det er bedre å knulle en av og til, enn aldri eller med mange forskjellige, og ræva ons. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det. Problemet ditt er ikke kvinner kollektivt men den type kvinner du oppsøker.

Sikt høyere intelligensmessig, Ts. En får det en sikter mot, som de sier. Sikter du mot fjollete personer med dårlig virkelihetsoppfatning så får du trøbbel. Hver gang.

Anonymkode: 99779...a64

De fleste oppegående kvinner er ikke interessert i et FF forhold. 

• Liker 2
Skrevet

Jepp, du har nok rett i det. Bare smarte selvstendige damer som takler det !! 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel noen år. Har datet en del, men blir ikke skikkelig forelsket. Har truffet flere der det er gjensidig fysisk tiltrekning. Har vært ærlig med de jeg har truffet og noen ganger har vi blitt enige om å treffes for selskap og kos. Opplever da at flere damer egentlig ønsker noe mer og tror at følelsene skal komme etterhvert !!  

Skjønner ikke hvorfor damene gjør dette når jeg er tydelig på at det ikke blir noe mer ut av det?? Finnes det i det hele tatt damer som ønsker et slik forhold/ venskap ?

Vis skjult innhold

Ja, kvinner med lav intelligens.

De går alle sammen i mannefella, de får som oftest følelser for mannen etter 2-4 ligg

Skrevet

enig

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva mener dere vi "ikke oppegående" damer skal gjøre da?. Jeg ønsker ikke noe forhold pga alt styret det medfører. Er det bedre med masse ONS da? Eller tenker dere sølibat? 

Skrevet
3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

enig

#kvinnehater

Skrevet

Da kommer det litt patetiske oppfølgingsspørsmålet. Noen tips på hvordan en finner slike damer ! Er så mye lureri og tull på de sidene ! Er det feil å ta opp på denne siden ?

Skrevet

Så hva mener dere vi "ikke oppegående" damer skal gjøre da?. Jeg ønsker ikke noe forhold pga alt styret det medfører. Er det bedre med masse ONS da? Eller tenker dere sølibat? 

"Styret det medfører" her mener du vel følelser? Har du blitt såret? 

Skrevet

#kvinnehater

fortell meg hvorfor jeg er kvinnehater ? utdyp deg ? jeg kan ha akkurat den meningen jeg vil uten at jeg er kvinnehater. Er forsåvidt andre kvinner her også som var enig med meg, er disse kvinnene også kvinnehatere ?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

må du ha sex da ? du kan ha ONS i ny og ne, men du må ikke på død og liv ha sex hver eneste dag

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer det litt patetiske oppfølgingsspørsmålet. Noen tips på hvordan en finner slike damer ! Er så mye lureri og tull på de sidene ! Er det feil å ta opp på denne siden ?

Du går på Tinder og i profilen din skriver du følgende: 

"Ønsker noe uforpliktende eventuelt  en FF" så slipper du å lure noen eller at andre skal føle seg lurt. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Styret det medfører" her mener du vel følelser? Har du blitt såret? 

Nei her mener jeg å måtte forholde meg til en annen person 24/7. Ikke blitt såret. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei her mener jeg å måtte forholde meg til en annen person 24/7. Ikke blitt såret. 

Ok

Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

må du ha sex da ? du kan ha ONS i ny og ne, men du må ikke på død og liv ha sex hver eneste dag

Nei min FF bor 2 timer unna så har ikke sex særlig ofte, kanskje hver 2-3 uke. Hvorfor er det bedre med ONS i ny og ne istedenfor en fast som man vet man har kvalitets sex med? Skjønner ikke logikken din. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei min FF bor 2 timer unna så har ikke sex særlig ofte, kanskje hver 2-3 uke. Hvorfor er det bedre med ONS i ny og ne istedenfor en fast som man vet man har kvalitets sex med? Skjønner ikke logikken din. 

Fordi de fleste kvinner får følelser etterhvert.

og nei ikke kom med denne " jammen jeg gjør ikke det så da kan ikke dette stemme pga mitt enkelttilfelle , derp derp"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...