Gå til innhold

Hvor ofte sende melding på ferie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså, han jeg har skrevet med i over en mnd nå, og møtt to ganger er på ferie.

Føler at før var det litt mer innafor og sende meld hver dag, nå er han opptatt med familie, venner som han ikke har sett på veldig lenge. Har ikke lyst til å mase. Og vi er ikke så langt at vi er seriøse. Vil ikke miste kontakten med han. Før han dro og vi møttes sist snakket vi på tlf og skrev en del. Ønsket han god jul og godt nytt år rett før han dro.

Så fredag var første dagen vi ikke skrev meldinger med hverandre, jeg sendte han en i går efta og sendte tulle bilde av meg og skrev litt. Fikk svar og at jeg så bra ut også litt om hva han hadde gjort, gjorde nå og god bedring. Siden jeg er syk.

Tenker hver dag nå blir alt for mye, hva tenker dere? En litt nå og da i uka eller litt slik frem til han kommer tilbake? Ønske han god jul på julaften og godt nytt år på nyttårsaften?

Anonymkode: 112d7...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En litt nå og da i uka eller litt slik frem til han kommer tilbake? Ønske han god jul på julaften og godt nytt år på nyttårsaften?

Synes det høres fint ut. Du trenger sikkert ikke være redd for å ta kontakt selv om han er på ferie. Men det kan kanskje være greit om det begrenses litt i perioder dere ikke får sett hverandre. 

Sa han noe om tid han er tilbake fra ferie forresten?

Husk å pleie deg selv nå når du er syk. God bedring! 

Skrevet

Jeg kan bare svare for meg sjøl, men jeg setter ikke pris på at daten min er tilbakeholden med meldinger. Jeg liker å få meldinger og å høre fra den jeg er interessert i. Har jeg ikke tid til å svare med en gang så venter jeg. 

Se an han litt, hvor mye han skriver til deg og hvordan han svarer. Folk er forskjellige, og jeg hadde som sagt oppfatta deg som lite interessert dersom jeg ikke hørte fra deg hver dag. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tenker at dette burde være noe man ikke tenker så mye på. Jeg er ikke fan av spill. Hvis han er interessert tar vel han kontakt først også innimellom? Du vil merke om han virker opptatt. Å kreve kontakt er noe helt annet enn å sende koselige meldinger, eller interessante meldinger eller at du vil sende en melding fordi du tenkte på ham eller bare tenkte på noe du ville dele med ham. Hvis jeg liker en fyr så skal det en god del til før jeg blir lei av meldinger fra ham. Det handler veldig mye om typen, du skjønner hva jeg mener? Sånne "hva gjør du nå? Er du så opptatt siden du ikke svarer" blablabla, masmasmas. Det er noe helt annet enn "Jeg har nettopp baka pepperkaker, det er så sykt godt, nomnomnom!". 

Jeg hadde også likt å ringes i løpet av to uker. Om man er interessert så er jo det mest sannsynlig noe begge liker. Hva ønsker DU da? Kanskje det er lurt å gjøre litt hva DU ønsker av kontakt, ikke bare tenke at du skal tekkes ham, og gjøre alt perfekt for ham. Han skal "vinne" deg også, ikke sant! 

Skrevet

Jeg møtte en fyr, vi skreiv konstant 24/7 første par ukene før det roet seg ned noe men fortsatt daglig sms. Så skulle han på ferie og jeg var bortreist, han så ifra at begge barna hans mislikte hvis han brukte tlf mye sånn at jeg var forberedt. Vi hadde kontakt den uken men jeg lot han styre hvor mye sms vi sendte, og lot han svare når han kunne. Vi har fortsatt kontakt mange mnd senere. Riktignok ble vi aldri mer enn FF pga forskjellige ting.

Anonymkode: 41159...aa0

Skrevet
52 minutter siden, TMI skrev:

Synes det høres fint ut. Du trenger sikkert ikke være redd for å ta kontakt selv om han er på ferie. Men det kan kanskje være greit om det begrenses litt i perioder dere ikke får sett hverandre. 

Sa han noe om tid han er tilbake fra ferie forresten?

Husk å pleie deg selv nå når du er syk. God bedring! 

Ja, litt over nytt år. Takk for svar😊

42 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg tenker at dette burde være noe man ikke tenker så mye på. Jeg er ikke fan av spill. Hvis han er interessert tar vel han kontakt først også innimellom? Du vil merke om han virker opptatt. Å kreve kontakt er noe helt annet enn å sende koselige meldinger, eller interessante meldinger eller at du vil sende en melding fordi du tenkte på ham eller bare tenkte på noe du ville dele med ham. Hvis jeg liker en fyr så skal det en god del til før jeg blir lei av meldinger fra ham. Det handler veldig mye om typen, du skjønner hva jeg mener? Sånne "hva gjør du nå? Er du så opptatt siden du ikke svarer" blablabla, masmasmas. Det er noe helt annet enn "Jeg har nettopp baka pepperkaker, det er så sykt godt, nomnomnom!". 

Jeg hadde også likt å ringes i løpet av to uker. Om man er interessert så er jo det mest sannsynlig noe begge liker. Hva ønsker DU da? Kanskje det er lurt å gjøre litt hva DU ønsker av kontakt, ikke bare tenke at du skal tekkes ham, og gjøre alt perfekt for ham. Han skal "vinne" deg også, ikke sant! 

Ja, tenker også at jeg vil sende melding når det føles naturlig, men tenkte å spare opp noen dager for å ha litt mer å skrive om. 

Sender ikke slike meldinger som « hva gjør du nå, hvorfor svarer du ikke»

men litt sånn « i dag har jeg bla bla, hvordan har helga di vært osv». 

TS

Skrevet

Jeg er sånn som lar folk være i fred når de er på ferie, sender kanskje 1 melding på 14 dager. Og syntes det blir masete å få melding hver dag av noen om jeg selv er på ferie, en gang hver tiende dag max passer, om det er noe konkret å skrive og ikke bare sånn "hei hva gjør du håper du har det bra" melding eller meningsløs snap. 

Anonymkode: 4c99a...e37

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sånn som lar folk være i fred når de er på ferie, sender kanskje 1 melding på 14 dager. Og syntes det blir masete å få melding hver dag av noen om jeg selv er på ferie, en gang hver tiende dag max passer, om det er noe konkret å skrive og ikke bare sånn "hei hva gjør du håper du har det bra" melding eller meningsløs snap. 

Ja, egentlig veldig enig, men så har vi skrevet hver dag før?

Føler det blir bare dumt å sende «Nå ligger jeg her på sofaen igjen og ser på Netflix!» hver dag( ikke at jeg gjør det heller).

Altså, syntes all snapping er meningsløst jeg da. Så der kunne jeg sendt noen bilder, men han har ikke snap.

TS

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, egentlig veldig enig, men så har vi skrevet hver dag før?

Føler det blir bare dumt å sende «Nå ligger jeg her på sofaen igjen og ser på Netflix!» hver dag( ikke at jeg gjør det heller).

Altså, syntes all snapping er meningsløst jeg da. Så der kunne jeg sendt noen bilder, men han har ikke snap.

TS

Skjønner at overgangen blir litt klein, men jeg ville bare avsluttet en melding med "snakkes når du er tilbake igjen :) kos deg i Tenerife "  og liksom gitt signal om at vi tar en timeout nå og jeg lar han være i fred. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er av den oppfatningen at om en mann er interessert så sender han mld og viser interesse. Men har dog opplevd noe laber kontakt med en jeg møtte før han dro på ferie. Fikk to mld i løpet av 14 dager og da anså jeg selvsagt at han ikke var interessert. Jeg traff da en annen mann og ble sammen med han . Når han kom hjem fra ferie ble han helt paff. Hvordan kunne jeg kaste han på båten på den måten. Ja du kontaktet meg jo ikke, og da trodde jeg selvsagt ikke at du var interessert sa jeg. Ditt tap!

Så det kan vel bety begge deler

Anonymkode: 5ff3f...9e9

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er av den oppfatningen at om en mann er interessert så sender han mld og viser interesse. Men har dog opplevd noe laber kontakt med en jeg møtte før han dro på ferie. Fikk to mld i løpet av 14 dager og da anså jeg selvsagt at han ikke var interessert. Jeg traff da en annen mann og ble sammen med han . Når han kom hjem fra ferie ble han helt paff. Hvordan kunne jeg kaste han på båten på den måten. Ja du kontaktet meg jo ikke, og da trodde jeg selvsagt ikke at du var interessert sa jeg. Ditt tap!

Så det kan vel bety begge deler

Anonymkode: 5ff3f...9e9

Herregud, det var jo elendig oppførsel fra din side! Hva med å kommunisere om forventninger når det gjelder kommunikasjon/antall meldinger etc. før man begynner å ha seg med andre helt plutselig? Eller kommunisere i det hele tatt... Svarte han ikke på dine meldinger altså?

Anonymkode: 010ca...e26

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det var jo elendig oppførsel fra din side! Hva med å kommunisere om forventninger når det gjelder kommunikasjon/antall meldinger etc. før man begynner å ha seg med andre helt plutselig? Eller kommunisere i det hele tatt... Svarte han ikke på dine meldinger altså?

Anonymkode: 010ca...e26

Enig! Også finne en ny og bli sammen på 14 dager? For min del kunne det ikke falt meg inn å finne noen annen før han er tilbake og evt vet hvordan det går da.

Angrer på at jeg ikke spurte før han dro, men men.. Han har jo fortalt meg alt han skal i ferien, så jeg vet jo han er opptatt.

TS

• Liker 2
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Jeg ville tatt kontakt noen ganger pr uke, ikke sånn at du skal holde regnskap på hvor mange meldinger som sendes til og fra, men bare for å opprettholde interessen :) Jeg har nå vært på 3 ukers ferie og hadde ikke kontakt med kjæresten hver eneste dag, men sånn ca annenhver. Blir det for lite kontakt så kan man bli usikker, så jeg forstår godt at du lurer. Hvis dere ikke ses før på nyåret så er jo det en stund til, da vil det være naturlig at begge viser interesse i mellomtiden mener nå jeg.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...