AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Er singel og i slutten av førtiårene, ble skilt for 8 år siden. Har vært i et par forhold siden dette, men det har ikke fungert av ulilke årsaker. I starten når jeg var singel kom jeg stadig i kontakt med menn, mange som var interessert. Men nå er det plutselig bom stopp. Var i en veldig usunn relasjon som startet for 5 år siden, tok slutt i fjor sommer, men vi beholdt kontakten frem til i sommer, og treftes noen ganger da også. Har kun hatt sex med ham siste 4 årene, men kun en gang siste halvannet år. Dvs jeg har nå gått et halvt år uten sex, og et år før det. Jeg har aldri ONS eller tar med meg noen hjem om jeg er ute, fyllesex er ikke min greie, så lever heller uten sex da. Har prøvd nettdating, men umulig å finne noen der som ikke er langt oppe i 50 årene, orker ikke en gammel gubbe. Så har ikke engang vært på en eneste date siste årene. Jeg er visstnok veldig attraktiv, og ser ut som jeg er 5-10 år yngre enn jeg er, dette ifølge alle menn jeg kommer i prat med ute. Så utseende er ikke problemet her. Omtrent samtlige av de jeg kommer i prat med er gift, og mange av dem både klår og viser tydelig at de er interessert, men jeg vil ikke rote meg borti noen som er gift/opptatt, så holder meg til praten. Men begynner å få et ufyselig syn på menn, alle oppfører seg jo som griser i fylla, og jeg begynner å bli bitter rett og slett. Han jeg var i en usunn relasjon til har jeg et veldig sinne mot, føler han har ødelagt meg, og kommer meg ikke videre så lenge jeg ikke treffer noen nye, som kan få meg til å glemme ham. Lurer rett og slett på om jeg må oppsøke psykolog, for å få hjelp til å få ut sinnet, som ikke ser ut til å gi seg av seg selv, etter så lang tid uten kontakt. Og få hjelp til hatet mot menn generelt, bitterheten. Noen som har tro på at det vil hjelpe? Jeg klarer ikke å venne meg til å være singel, uansett hvor hardt jeg prøver. Er ensom, og alene om det meste, har nesten ikke familie, ingen søsken, og tankene tar noen ganger knekken på meg. Jeg savner så sinnsykt kontakten med han usunne, selv om jeg vet at det ikke ville fungert. What to do? Anonymkode: 9f9b7...9d0 1
Gjest NotNaomi Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Er også inderlig lei av at menn i forhold prøver seg. Det skjer helst i fylla ja. Utrolig ekkelt. Men vil nå samtidig si at mange er redelige og fine menn også da.
Vampen Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Jeg tror så absolutt psykolog kan være lurt. Det er vanskelig å komme seg ordentlig over usunne relasjoner. Livet går videre, og hverdagen blir grei, men jeg tror ikke det er spesielt uvanlig at man sitter igjen med en del ting også. Man blir preget på et vis. Og både sinnet og å savne kontakten er naturlig. Jeg tenker at det er supert at du er såpass bevisst på det, og at for din egen del kan nok en tur til psykolog være et godt neste steg. Rett og slett for å få ting ut. 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Du har ikke kommet over han på et halvt år og du syns det er lenge? Anonymkode: adb35...8f8 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 Hvis du har vært singel i et halvt år, så er ikke det mye overhodet. Selv har jeg vært singel i 6 år, og jeg ser at mange i singel-grupper på Fb har vært alene langt lenger enn meg. Da jeg brøt med exen tok det også minst et år før jeg ikke tenkte særlig på ham lenger. Så er det lurt å holde seg unna menn som drikker når du er singel\alene. Ikke bare for at menn/folk blir mer grisete når de drikker, men fordi etter min erfaring er veldig mange menn "på byen" av en dårlig type i utgangspunktet. Jeg tror med andre ord at du leter på feil sted. Prøv heller noe hobbymiljøer, noe sted folk gjør ting sammen edru. Anonymkode: a2114...8c0 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 TS her: Det har gått halvannet år siden han ikke ville være i et forhold lenger, men vi prøvde å være venner et års tid fordi jeg slet så sinnsykt etter alt vi hadde vært gjennom. I løpet av dette året hadde vi ikke sex, før en glipp nå i sommer. Etter denne glippen har vi ikke hatt kontakt eller treftes. Så jeg har sørget i halvannet år nå, og er veldig lei, siden det ikke blir bedre. Bebreider ham for hvordan livet mitt er nå, har det ikke bra i det hele tatt, selv om vi ikke har kontakt. Prøvde psykolog for et år siden, men da var det nok for nært, hjalp ingenting der og da. Mulig det vil hjelpe nå som det har gått en stund. Jeg får ikke ut sinnet, det sitter helt fast. Og jeg treffer jo ingen nye heller, som kunne hjulpet meg gjennom det. Har en ny hobby, men det er en hobby man kun kan drive med i sommerhalvåret, så i denne årstiden skjer det lite i livet mitt utenom jobb. Å gå ut er noe jeg kun gjør fordi jeg er ensom, klarer bare ikke å sitte hjemme en hel helg uten å gjøre noe, treffe folk. Anonymkode: 9f9b7...9d0
Bootyhunter Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er singel og i slutten av førtiårene, ble skilt for 8 år siden. Har vært i et par forhold siden dette, men det har ikke fungert av ulilke årsaker. I starten når jeg var singel kom jeg stadig i kontakt med menn, mange som var interessert. Men nå er det plutselig bom stopp. Var i en veldig usunn relasjon som startet for 5 år siden, tok slutt i fjor sommer, men vi beholdt kontakten frem til i sommer, og treftes noen ganger da også. Har kun hatt sex med ham siste 4 årene, men kun en gang siste halvannet år. Dvs jeg har nå gått et halvt år uten sex, og et år før det. Jeg har aldri ONS eller tar med meg noen hjem om jeg er ute, fyllesex er ikke min greie, så lever heller uten sex da. Har prøvd nettdating, men umulig å finne noen der som ikke er langt oppe i 50 årene, orker ikke en gammel gubbe. Så har ikke engang vært på en eneste date siste årene. Jeg er visstnok veldig attraktiv, og ser ut som jeg er 5-10 år yngre enn jeg er, dette ifølge alle menn jeg kommer i prat med ute. Så utseende er ikke problemet her. Omtrent samtlige av de jeg kommer i prat med er gift, og mange av dem både klår og viser tydelig at de er interessert, men jeg vil ikke rote meg borti noen som er gift/opptatt, så holder meg til praten. Men begynner å få et ufyselig syn på menn, alle oppfører seg jo som griser i fylla, og jeg begynner å bli bitter rett og slett. Han jeg var i en usunn relasjon til har jeg et veldig sinne mot, føler han har ødelagt meg, og kommer meg ikke videre så lenge jeg ikke treffer noen nye, som kan få meg til å glemme ham. Lurer rett og slett på om jeg må oppsøke psykolog, for å få hjelp til å få ut sinnet, som ikke ser ut til å gi seg av seg selv, etter så lang tid uten kontakt. Og få hjelp til hatet mot menn generelt, bitterheten. Noen som har tro på at det vil hjelpe? Jeg klarer ikke å venne meg til å være singel, uansett hvor hardt jeg prøver. Er ensom, og alene om det meste, har nesten ikke familie, ingen søsken, og tankene tar noen ganger knekken på meg. Jeg savner så sinnsykt kontakten med han usunne, selv om jeg vet at det ikke ville fungert. What to do? Anonymkode: 9f9b7...9d0 wow 6 mnd uten sex og du klager ? tenk på hva menn med høyere libido går gjennom er bare til å kaste seg ut i datingmarkede. du er kvinne så du kan velge nesten fritt fram 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #9 Skrevet 17. desember 2017 5 minutter siden, Bootyhunter skrev: wow 6 mnd uten sex og du klager ? tenk på hva menn med høyere libido går gjennom er bare til å kaste seg ut i datingmarkede. du er kvinne så du kan velge nesten fritt fram Sex en gang på halvannet år er lite ja, om man er vant til å ha det ofte og liker sex. Bor dessverre på et mindre sted med dårlig utvalg, og er kresen på hvem jeg kan ha sex med, må også ha følelser for å ha sex, så da sier det seg selv at det ikke er lett selv om man er kvinne. Jeg er ikke ute etter et sex-forhold, det fungerer ikke for meg. Anonymkode: 9f9b7...9d0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #10 Skrevet 17. desember 2017 Jeg er 39 år, har vært singel i 9 år. Er 1,5 år siden jeg hadde sex sist. Er som deg har ikke sex uten følelser, da tar det sin tid. Men du må gå til psykolog og bearbeide det her, og du sier selv du trenger en ny mann for å komme over den forrige. Men sånn burde det ikke være. Du burde klare å være lykkelig og ha det bra alene, så kan du finne en mann. Anonymkode: 488a9...449 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #11 Skrevet 17. desember 2017 7 timer siden, NotNaomi skrev: Er også inderlig lei av at menn i forhold prøver seg. Det skjer helst i fylla ja. Utrolig ekkelt. Men vil nå samtidig si at mange er redelige og fine menn også da. Hahaha det var dagens Anonymkode: f7172...d8b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #12 Skrevet 17. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 39 år, har vært singel i 9 år. Er 1,5 år siden jeg hadde sex sist. Er som deg har ikke sex uten følelser, da tar det sin tid. Men du må gå til psykolog og bearbeide det her, og du sier selv du trenger en ny mann for å komme over den forrige. Men sånn burde det ikke være. Du burde klare å være lykkelig og ha det bra alene, så kan du finne en mann. Anonymkode: 488a9...449 Jeg er bare så i tvil om en psykolog kan hjelpe meg, det koster jo også ganske mye privat, penger jeg egentlig ikke har. Får sende regningen til han det gjelder kanskje ;-) Anonymkode: 9f9b7...9d0
Vampen Skrevet 17. desember 2017 #13 Skrevet 17. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare så i tvil om en psykolog kan hjelpe meg, det koster jo også ganske mye privat, penger jeg egentlig ikke har. Får sende regningen til han det gjelder kanskje ;-) Anonymkode: 9f9b7...9d0 Fantastisk ide!
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #14 Skrevet 17. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er bare så i tvil om en psykolog kan hjelpe meg, det koster jo også ganske mye privat, penger jeg egentlig ikke har. Får sende regningen til han det gjelder kanskje ;-) Anonymkode: 9f9b7...9d0 Sjekk med fastlegen før du går til privat psykolog. Om ikke annet så får du i hvert fall pratet med fastlegen om problemene. Er man heldig så får man noen gratistimer hos psykologen og det er greie penger spart. Anonymkode: e526f...2c5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #15 Skrevet 17. desember 2017 Bli lesbisk da vel. Anonymkode: ba0e6...e1f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #16 Skrevet 17. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk med fastlegen før du går til privat psykolog. Om ikke annet så får du i hvert fall pratet med fastlegen om problemene. Er man heldig så får man noen gratistimer hos psykologen og det er greie penger spart. Anonymkode: e526f...2c5 Fastlegen er dessverre sykemeldt, og vet at det er for lang ventetid, vil heller ikke ta dette via fastlegen da det er så lett at dette blir brukt mot en dersom en feiler andre ting senere. Anonymkode: 9f9b7...9d0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #17 Skrevet 17. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli lesbisk da vel. Anonymkode: ba0e6...e1f Ja det hadde vært enkelt ;-) Er dessverre ekstremt heterofil ;-) Anonymkode: 9f9b7...9d0 1
Xcase33 Skrevet 18. desember 2017 #18 Skrevet 18. desember 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Er singel og i slutten av førtiårene, ble skilt for 8 år siden. Har vært i et par forhold siden dette, men det har ikke fungert av ulilke årsaker. I starten når jeg var singel kom jeg stadig i kontakt med menn, mange som var interessert. Men nå er det plutselig bom stopp. Var i en veldig usunn relasjon som startet for 5 år siden, tok slutt i fjor sommer, men vi beholdt kontakten frem til i sommer, og treftes noen ganger da også. Har kun hatt sex med ham siste 4 årene, men kun en gang siste halvannet år. Dvs jeg har nå gått et halvt år uten sex, og et år før det. Jeg har aldri ONS eller tar med meg noen hjem om jeg er ute, fyllesex er ikke min greie, så lever heller uten sex da. Har prøvd nettdating, men umulig å finne noen der som ikke er langt oppe i 50 årene, orker ikke en gammel gubbe. Så har ikke engang vært på en eneste date siste årene. Jeg er visstnok veldig attraktiv, og ser ut som jeg er 5-10 år yngre enn jeg er, dette ifølge alle menn jeg kommer i prat med ute. Så utseende er ikke problemet her. Omtrent samtlige av de jeg kommer i prat med er gift, og mange av dem både klår og viser tydelig at de er interessert, men jeg vil ikke rote meg borti noen som er gift/opptatt, så holder meg til praten. Men begynner å få et ufyselig syn på menn, alle oppfører seg jo som griser i fylla, og jeg begynner å bli bitter rett og slett. Han jeg var i en usunn relasjon til har jeg et veldig sinne mot, føler han har ødelagt meg, og kommer meg ikke videre så lenge jeg ikke treffer noen nye, som kan få meg til å glemme ham. Lurer rett og slett på om jeg må oppsøke psykolog, for å få hjelp til å få ut sinnet, som ikke ser ut til å gi seg av seg selv, etter så lang tid uten kontakt. Og få hjelp til hatet mot menn generelt, bitterheten. Noen som har tro på at det vil hjelpe? Jeg klarer ikke å venne meg til å være singel, uansett hvor hardt jeg prøver. Er ensom, og alene om det meste, har nesten ikke familie, ingen søsken, og tankene tar noen ganger knekken på meg. Jeg savner så sinnsykt kontakten med han usunne, selv om jeg vet at det ikke ville fungert. What to do? Anonymkode: 9f9b7...9d0 Vel det er ihvertfall lett å se hvorfor du holdt på kontakten og den usunne relasjonen... What to do=? mannfolk som passer for deg må du nok ta initiativ ovenfor selv....noe som ikke kommer til å skje i likhet med alle andre kvinner. Så alt du kan gjøre er å satse på at du har flaks og at en mann som er rett for deg sjekker deg opp. Så tar dere det videre derfra......det fine med flaks er at alle kan vinne, baksiden er at det er like usasannsynlig at akkurat du vinner sammenlignet med alle andre.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2017 #19 Skrevet 18. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare så i tvil om en psykolog kan hjelpe meg, det koster jo også ganske mye privat, penger jeg egentlig ikke har. Får sende regningen til han det gjelder kanskje ;-) Anonymkode: 9f9b7...9d0 Jeg kjenner meg igjen i deg her. Men jeg har kommet frem til at det er jo ikke vedkommende i den usunne relasjonen sin skyld, og jeg legger merke til at du hele tiden drar frem han. Du legger skylden og ansvaret på han, og da kan du jo ikke slippe det eller komme deg videre? Han sover sikkert om nettene, bitterheten din er bare din. Og det er ditt ansvar og ditt valg om du vil fortsette å bære den eller om du vil frigjøre deg selv. Helt enig med en over her som sier at du bør først få det bra med deg selv. Hvis du på død og liv må finne en ny for å komme over den forrige, er det jo bare for å lempe elendigheten din over på noen andre. Det neste forholdet blir akkurat like usunt så lenge du ikke kan ta ansvar for din egen lykke. Jeg snakker av erfaring. Etter skilsmissen har jeg hatt det ene negative forholdet etter det andre...ja ikke hundre da , men tre forhold. Før jeg skjønte at det blir som å kjøre motsatt retning i en enveiskjørt gate og skylde på alle andre. Det er ikke forholdene som er destruktive, det er meg. Jeg var destruktiv med meg selv, og valgte menn deretter. Nå jobber jeg med å ha det bra med meg selv, og har kommet langt. Og vet du, da trenger du ikke en mann med det første. Han kommer når han kommer, og siden du har utseende med seg er det bare å vente. Sexen får du ta på egenhånd så lenge Finn flere hobbyer, tren, dra på organiserte turer, skaff nye bekjente/venner. Skaff deg en katt eller kjøp en gullfisk. Lykke til. Finn deg selv før du leter etter noen andre Anonymkode: 8a73b...9c0 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 #20 Skrevet 19. desember 2017 Den eneste som virkelig kan hjelpe deg å komme videre er egentlig deg selv. Det kommer ingen ting godt ut av å være bitter eller sint. Ok, så var han en drittsekk, men da kan du jo glede deg over at du er kvitt han? Jeg syns også eksen min var en drittsekk, men det hjelper meg ingenting å gå rundt å være bitter og sint og tenke på han. Da er det jo han som vinner. nei, da er det bedre å se på de positive sidene ved å være singel. Å kunne bestemme helt selv hva du skal gjøre, hva du skal spise, hva du skal se på TV osv. Og joda, jeg vet også at man selvfølgelig savner noen å dele livet med. Men det kommer det også, når du bare har funnet fred med deg selv. Og jeg trenger vel kanskje ikke å si at de menneskene i 40 og 50- årene som er mye på byen vel ikke akkurat er den typen mennesker man ønsker et forhold til heller... Som du vel selv har konkludert også. Jeg syns også det er litt rart at du ikke finner noen aktuelle på nettdating. Er selv i 40-årene, og selv om utvalget ikke er veldig stort så har jeg da møtt flere hyggelige, oppegående mannfolk i alderen 40-47 år før jeg møtte han som nå er kjæresten min på Tinder av alle steder. Joda, det er faktisk mulig å finne gull innimellom der også. Selvfølgelig blir det litt prøving og feiling underveis, men det er nyttige erfaringer tenker jeg da. Anonymkode: e0cb9...24e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå