AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Det har seg sånn at jeg her om dagen tok et speil og så opp der nede ( jeg er jente), og det så ut som om det er «stengt» der. Det kunne kanskje se ut som om det bulet litt ut også, men jeg har eggløsning og er kanskje hoven? Om det er en greie. Kan legge til at i dag ser det bedre ut. Men det pinlige spørsmålet mitt er: skal det være lukket der nede? Jeg har liksom trodd at det er åpent. Jeg skulle jo visst dette, men jeg er ennå jomfru og har ingen erfaring med hvordan det skal være. Var på GU i år og fikk ikke noe inntrykk av at noe var feil, og prøvene var fine. Siden jeg var på undersøkelse så har jo også noe vært oppi der🙈 Kjenner bare jeg blir både flau og bekymret over dette. -A Anonymkode: 0022b...9af
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har seg sånn at jeg her om dagen tok et speil og så opp der nede ( jeg er jente), og det så ut som om det er «stengt» der. Det kunne kanskje se ut som om det bulet litt ut også, men jeg har eggløsning og er kanskje hoven? Om det er en greie. Kan legge til at i dag ser det bedre ut. Men det pinlige spørsmålet mitt er: skal det være lukket der nede? Jeg har liksom trodd at det er åpent. Jeg skulle jo visst dette, men jeg er ennå jomfru og har ingen erfaring med hvordan det skal være. Var på GU i år og fikk ikke noe inntrykk av at noe var feil, og prøvene var fine. Siden jeg var på undersøkelse så har jo også noe vært oppi der🙈 Kjenner bare jeg blir både flau og bekymret over dette. -A Anonymkode: 0022b...9af Hvorfor har du hatt GU hvis du er jomfru? Det er vel ikke vanlig? Anonymkode: 9344d...da9
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Stengt? Det er jo ikke et åpent hull. Anonymkode: faa8e...208
petterm Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Hvis det hadde vært noe feil så hadde jo legen gitt deg beskjed. Det kan jo ikke gro igjen av seg sjøl. Jeg ville ikke bekymret meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Helt normalt det du beskriver. Skjedens vegger er elastiske og når noe ikke skal puttes opp eller presses ut er åpningen så godt som lukket. Hvor lukket den er, kommer litt an på person til person, men hos meg er det nesten ikke synlig hull selv etter å ha født to barn. Ikke bekymre deg over hvordan underlivet litt ser ut, vi er alle forskjellige, og det meste er normalt Anonymkode: 78222...e1f 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du hatt GU hvis du er jomfru? Det er vel ikke vanlig? Anonymkode: 9344d...da9 Nei, det er ikke det. Det var andre grunner til det Anonymkode: 0022b...9af
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt det du beskriver. Skjedens vegger er elastiske og når noe ikke skal puttes opp eller presses ut er åpningen så godt som lukket. Hvor lukket den er, kommer litt an på person til person, men hos meg er det nesten ikke synlig hull selv etter å ha født to barn. Ikke bekymre deg over hvordan underlivet litt ser ut, vi er alle forskjellige, og det meste er normalt Anonymkode: 78222...e1f Tusen takk. Føler meg så teit som ikke vet dette, men har liksom ikke tenkt over det før. 😊 Anonymkode: 0022b...9af 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå