brunthår Skrevet 17. desember 2017 #1 Del Skrevet 17. desember 2017 (endret) Er det noen som har erfaringer med å fjerne fettkuler i hodebunnen? Blir det synlige arr etterpå? Jeg var hos hudlege og hun sa at de ikke kan garantere at det ser fint ut etterpå (det er sikkert sånn de må si), men jeg får jo helt hetta for at det skal bli stygge arr. Kulene synes ikke i dag, men det er irriterende å ha de der, men hvis alternativer er at de fjernes og jeg får synlige, hårløse arr oppi der, så vil jeg heller la de være. noen erfaringer? Endret 17. desember 2017 av brunthår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Del Skrevet 17. desember 2017 Hei, har fjernet mange slike. Første gang for ca 11 år siden, også på nytt i fjor. Fjernet 8-10 stk begge ganger. Gjort dette hos fastlegen, betalt 350 kr per gang (fjernet 8 stk i fjor, tok ca 30 min). Legen klipper ikke bort noe hår, bruker sort tråd så man kan verken se det rett etter inngrepet eller senere. Jeg har langt hår da. Om jeg skulle bli skallet ville kanskje arrene vært synlige. Veldig fint å være kvitt de! Anonymkode: bcbdd...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Del Skrevet 17. desember 2017 Dette er grunnen Anonymkode: 51214...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brunthår Skrevet 17. januar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2018 Hvor store var kulene? Vokser håret som normalt over arrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brunthår Skrevet 20. februar 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 20. februar 2018 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg har tatt en i hårfestet. Det er ett lite arr men det synes ikke pga håret. Jeg kan kjenne det. Hos meg ble det åpnet og lagt inn ett lite dren som jeg fjernet etter to dager, måtte ha ett stort plaster i nakken for å samle opp guffen som kom ut. Ingen sting men det grodde helt fint uten. Anonymkode: 62fd3...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #7 Del Skrevet 21. februar 2018 Tok i bakhodet. Var 5 cm stor. Barberte vekk hår, fikk bedøvelse. De meisla den ut. Anonymkode: 52825...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #8 Del Skrevet 21. februar 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt en i hårfestet. Det er ett lite arr men det synes ikke pga håret. Jeg kan kjenne det. Hos meg ble det åpnet og lagt inn ett lite dren som jeg fjernet etter to dager, måtte ha ett stort plaster i nakken for å samle opp guffen som kom ut. Ingen sting men det grodde helt fint uten. Anonymkode: 62fd3...d32 Hva inneholder slike fettkuler? Har alle fettkuler det samme innholdet? Er det talg? Anonymkode: 4352a...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #9 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg fant litt info her https://nhi.no/sykdommer/hud/knuter-cyster-polypper/fettkul-i-huden-lipom/ Anonymkode: 4352a...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Del Skrevet 21. februar 2018 Er det vanlig at det lukter ufyselig av den gørra som kommer ut når man klemmer på den? Anonymkode: 4352a...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #11 Del Skrevet 22. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det vanlig at det lukter ufyselig av den gørra som kommer ut når man klemmer på den? Anonymkode: 4352a...4fc Ja det lukter høgg Anonymkode: 62fd3...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #12 Del Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det lukter høgg Anonymkode: 62fd3...d32 Takk for svar. Jeg har en slik på siden av magen, mot ryggen, og jeg har flere ganger klemt ut slik ekkel masse. Det er vel best å få legen til å fjerne den. Anonymkode: 4352a...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #13 Del Skrevet 22. februar 2018 På en av videoene til dr. pimple popper, foretar hun et slikt inngrep, mener jeg å ha sett. Anonymkode: 4352a...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #14 Del Skrevet 22. februar 2018 Her er noen av videoene med Dr. Pimple Poppers operasjoner av store slike "cyster". Det anbefales ikke å se de om man er sart for slike inntrykk. Spoiler Anonymkode: 4352a...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brunthår Skrevet 22. februar 2018 Forfatter #15 Del Skrevet 22. februar 2018 Men blir det store synlige arr? Mine er oppå hodet og redd at det skal bli mer synlig hvis jeg fjerner de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #16 Del Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, brunthår skrev: Men blir det store synlige arr? Mine er oppå hodet og redd at det skal bli mer synlig hvis jeg fjerner de.. Neida. Du må nok dekke til med hår i starten hvis de var veldig store. De fjerner håret der kulen er. Arret ser du ikke når håret har vokst ut igjen. Legg bare håret litt annerledes hvis det synes. Anonymkode: bb656...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå