lovelycoldmornings Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Hei. De to siste gangene jeg hadde samleie (med to forskjellige, han første hadde jeg "fast" med). Siste gangen med han første og han andre gjorde det plutselig vondt når han skulle "putte den inn". Utrolig vond smerte. Har også begynt å blø etter det. Dette har aldri vært noe problem før, bare disse to siste gangene. Og det har vært noen uker mellom, så jeg trodde det skulle gå over. I dag (prøvde samleie i går, som da selvfølgelig gjorde vondt, så det gikk ikke) tok jeg fingeren min inn der nedentil og da begynte jeg å blø. og det er ikke mensen. Noen som har opplevd dette selv før eller aner hva som kan være årsaken? Sorry for litt rotete innlegg.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Nja, altså - jeg har oversensitive slimhinner og lettblødende livmorhals - og kan blø litt etter samleie en gang iblant, spesielt ved dyp penetrering. Det er ikke farlig, og jeg har fått det konstantert flere ganger hos gynekolog, de ser det med en gang. Du må bestille time hos lege og få henvisning til GU - dette høres ut som noe som trenger å utredes mer. Det skal ikke være smertefullt og blø ved penetrering, spesielt ikke bare ved å ta en finger inn der. Anonymkode: d5810...1d0
lovelycoldmornings Skrevet 16. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, altså - jeg har oversensitive slimhinner og lettblødende livmorhals - og kan blø litt etter samleie en gang iblant, spesielt ved dyp penetrering. Det er ikke farlig, og jeg har fått det konstantert flere ganger hos gynekolog, de ser det med en gang. Du må bestille time hos lege og få henvisning til GU - dette høres ut som noe som trenger å utredes mer. Det skal ikke være smertefullt og blø ved penetrering, spesielt ikke bare ved å ta en finger inn der. Anonymkode: d5810...1d0 Ok. Da får jeg ta en tur til legen. Det blir ikke bare ved å ta en finger inn der, men bare kjente litt rundt fra etter i går og var blod der.
Blod Skrevet 16. desember 2017 #5 Skrevet 16. desember 2017 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Blod, mod
Fremhevede innlegg