AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 Hei! Jeg har utsatt mensen siden oktober pga eksamen, og nå tenker jeg det passer fint med "uka" (får gjennomblødning hvis jeg venter for lenge). Men spørsmålet mitt er da, kan jeg ta en uke uten pillene nå selv om jeg nå da slutter midt i en uke på brettet? Anonymkode: 18d3f...20e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har utsatt mensen siden oktober pga eksamen, og nå tenker jeg det passer fint med "uka" (får gjennomblødning hvis jeg venter for lenge). Men spørsmålet mitt er da, kan jeg ta en uke uten pillene nå selv om jeg nå da slutter midt i en uke på brettet? Anonymkode: 18d3f...20e Det kan du, men du bør det ikke. Ta ferdig brettet og en ukes pause. Anonymkode: b3204...31b
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #3 Skrevet 16. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan du, men du bør det ikke. Ta ferdig brettet og en ukes pause. Anonymkode: b3204...31b Selv om jeg allerede har gått på pillene 8 uker i strekk? Anonymkode: 18d3f...20e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 Du kan ta pause nå, trenger ikke ta hele brettet ut. Anonymkode: 198bb...da8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå