QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. desember 2017 #1 Skrevet 16. desember 2017 (endret) Har du noen gang noen? Jeg oppdaget akkurat at jeg har en halspastill igjen, ble skikkelig glad, siden jeg ikke vil gå på butikken helt enda. En gang oppdaget jeg at jeg hadde en pepsi max igjen, da jeg hadde tenkt jeg skulle ønske jeg hadde det, var helt fantastisk det også Endret 16. desember 2017 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #2 Skrevet 16. desember 2017 Forstod ikke overskriften Anonymkode: 4aa91...791
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 10 minutter siden, Evilposelos skrev: Har du noen gang noen? Jeg oppdaget akkurat at jeg har en halspastill igjen, ble skikkelig glad, siden jeg ikke vil gå på butikken helt enda. En gang oppdaget jeg at jeg hadde en pepsi max igjen, da jeg hadde tenkt jeg skulle ønske jeg hadde det, var helt fantastisk det også Små gjelder? Hva har det for sammenheng med hi? Hvilkrn gjeld gjelder her:klo: Anonymkode: ebf2a...b4b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. desember 2017 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Små gjelder? Hva har det for sammenheng med hi? Hvilkrn gjeld gjelder her:klo: Anonymkode: ebf2a...b4b Har forandret det nå, jeg mente gleder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå