Gå til innhold

silikonpupper - fornebuklinikken?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest skal-skal ikke?

har planer om å få lagt inn silikon i puppene, og vurderer å bruke fornebuklinikken til dette. Noen som har erfaring derfra? Gode? Dårlige? Takker for alle svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll
har planer om å få lagt inn silikon i puppene' date=' og vurderer å bruke fornebuklinikken til dette. Noen som har erfaring derfra? Gode? Dårlige? Takker for alle svar :-)[/quote']

Jeg la inn der for 4,5 mnd siden, og er KJEMPEfornøyd!! Ikke bare har det vært suveren oppfølging før, underveis og etter, men puppene er også superfine!! En trygghet med Fornebuklinikken er også at de gratis retter opp evt feil, eller fjerne innleggene igjen om du ikke blir fornøyd. (Tror ikke det skjer veldig ofte....) Samtidig er alle etterkontroller gratis. Jeg var der etter èn uke, og etter 2,5-3mnd, og skal dit igjen etter et år. De svarer alltid villig og hyggelig på alle henvendelser enten pr telefon eller mail. De har mye kunnskap alle som jobber der!!

På operasjonsdagen hadde jeg fått beskjed om at vanlig "liggetid" etter operasjonen var 4 timer, tror jeg det var.....men jeg lå lenge, og til og med etter at sykepleieren og legen egentlig skulle ha gått hjem for kvelden var de der like blide og hyggelige.

Ha UTELUKKENDE positive erfaringer med Fornebuklinikken!! Bare spør om det er noe mere du lurer på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg lagt inn silikon på fornebuklinikken, og er superfornøyd!

Kirurgen var kjempeflink. Og sykesøstrene var veldig trivelige.

:-) Angrer ikke på det valget. of vil anbefale det på d sterkestte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...