Gå til innhold

Angrer du på få barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.12.2017 den 10.26, AnonymBruker skrev:

Angrer på mitt andre barn. Han er syk, og har kolikk i tillegg. Han er 2 måneder.

Vi er inn og ut av sykehus, utslitte. Jeg vet ting blir bedre, og vi kunne ikke vite hvordan det skulle bli på forhånd.  

Men angrer? Ja, det gjør jeg.

Ikke fått noe smil fra han enda engang, han bare hyler når han er våken.

Anonymkode: 7e758...c06

Du har min dypest medfølelse. Vår første hadde kokikk og ser ut som nummer to kan ha det også. Heldigvis er dette noe som går over, og barna klarer seg like bar som de som ikke hr kolikk. Om du har noen som ønsker å avlaste deg med kolikk barnet et mitt beste tips å takke ja. Du får hentet deg inn og ofte kan barnet roe seg bedre med noen som er rolige og uthvilte. Vår var mye roligere hos sine besteforeldre feks og min eldste niese roet seg bedre med oss som kolikk baby. Men det erveldog slitsomt å stå i, og forhåpentligvis er en kun en måned igjen for dere. Hos oss roet mye seg mellom 8-10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.12.2017 den 2.53, AnonymBruker skrev:

Wow så trist for sønnen din.

men hva var det psykopat faren gjorde som. Var så kjipt? Og hva gjør han per dags dato

Anonymkode: c56de...202

Blir for mye å fortelle om, men konstant trakkassering over flere år. Hver gang jeg trodde at han ikke kunne toppe det han allerede hadde funnet på, så klarte han det likevel. Det var meg han var ute etter, men ofret gjerne vår sønn og min nære familie på kjøpet. Det er vondt å vite hvor mye "jeg" utsatte min familie for ved å bringe en slik person inn i livet vårt. Mine foreldre er gode mennesker, som ikke fortjente slike bekymringer og sorger. 

Han har, heldigvis for oss, en ny kvinne og et nytt fokus i livet sitt nå. Jeg tenker mye på henne, og hvilket liv hun lever, men våger ikke blande meg. Jeg har tre barn, og kan ikke utsette dem eller resten av familien for mer av hans vrede, for den har ingen grenser. Det finnes ikke samvittighet. 

 

Anonymkode: 1c455...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den store helhet - nei.

Men det kommer såklart forskjellige scenarioer i blandt der jeg angrer litt, haha. Ville såklart aldri "Byttet han ut" eller sagt at "Nå ønsker jeg ikke å ha barnet mer" om det hadde gått an. 

Anonymkode: 1f18c...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 1.01, AnonymBruker skrev:

syntes alle bør få barn  for å utvikle familien. tenk om du er gammel og ikke har noe familie vedsidenav?

når en ønsker å få barn er vel forskjellig. spørs når man er klar for det, men før man er 40 bør man få egt. 

er kjedelig å ikke få barn....

er liksom som et ekspriment.

Anonymkode: c2d56...807

Hva i alle dager? For en tåpelig kommentar. Du mener at jeg, som ikke liker barn eller har et formeringsbehov skal få barn?

Anonymkode: a6ae9...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å angre på å ha fått barn, nå er jo barnet i livet mitt og jeg ville absolutt ikke vært foruten.

Men når jeg nå sitter som skilt mor med 50/50 pga. umoden mann som såvidt gjorde en innsats som partner og far, så tenker man jo at situasjonen gjerne skulle vært bedre, at man tenkte seg litt mer om når man var yngre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker min datter over alt på jord, men det er tider der jeg blir veldig frustrert (da er det rett til morfar - jeg trenger pauser av og til jeg også og min datter forstår det, hun sier at jeg må slappe av og kose meg når hun er borte, hun er 5 1/2 år 😄). Av og til føler jeg at tiden ikke strekker til, men jeg prøver så godt jeg kan. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk henne, hun er verdens nydeligste datter og jeg har mange snille mennesker rundt meg som hjelper når jeg trenger det - men når jeg tenker tilbake nå så kunne livet vært enklere hvis hun ikke hadde vært her nå. Men på den tiden så ble det sånn og kan ikke gå tilbake for å endre på det nå. 😊

Anonymkode: c6ced...8ec

Klok og morsom datter :laugh:

Anonymkode: d0fed...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri angret på å få barn, har to friske sunne barn;) men min store sorg er at jeg ikke kan få flere etter komplikasjoner ved forrige fødsel! Ville gjerne hatt 2 til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "angrer" på at jeg ikke fikk fler enn 1. Det ble slutt med barnefar da han var 2 år, og jeg har ikke funnet noen ny å lage flere med. Vi hadde masse sex helt frem til jeg flyttet ut. Skulle bare droppa pilla de siste mnd.... :closedeyes:

Anonymkode: 3f070...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Men kjære vene du er jo en fantastisk mor! 

Anonymkode: dbd2f...a4a

Takk for det, men hvorfor? Jeg får litt vondt av å si at jeg angrer på han - for jeg elsker han jo.. Han har en fantastisk, superengasjert pappa som virkelig ønsket han og gjør alt for han, men han skjønner jo ikke at jeg ikke er mammamateriale. Han skjønner bare at mamma ikke vil bo med han :( Selv om sannheten er så utrolig mye mer komplisert.. Føler han ''bare'' gir meg dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 1b5f9...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det, men hvorfor? Jeg får litt vondt av å si at jeg angrer på han - for jeg elsker han jo.. Han har en fantastisk, superengasjert pappa som virkelig ønsket han og gjør alt for han, men han skjønner jo ikke at jeg ikke er mammamateriale. Han skjønner bare at mamma ikke vil bo med han :( Selv om sannheten er så utrolig mye mer komplisert.. Føler han ''bare'' gir meg dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 1b5f9...bf5

Er ikke jeg som skrev innlegget, men jeg slenger meg på å kalle deg god mor. Du er god mor fordi du ga barnet livets rett, livet i gave å,  og ga han til en far som elsker han når du selv følte dette ble feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...