AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Ja. Har en sønn jeg fikk «mot min vilje». Kunne ikke ta abort grunnet press fra min mann, familie og samfunnet forøvrig. Han bor 100% hos sin far nå jeg elsker han selvfølgelig av hele mitt hjerte - men jeg er ikke mammamateriale. Jeg er ikke laget for sånt, og det visste jeg på forhånd. Nå lever jeg med evig dårlig samvittighet for å være en elendig mor. Anonymkode: 1b5f9...bf5 12
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Hva menet du? Angre på få barn eller på å få barn? Veldig stor forskjell på det. Anonymkode: 1a5e3...092 9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva menet du? Angre på få barn eller på å få barn? Veldig stor forskjell på det. Anonymkode: 1a5e3...092 Skulle stått mener Anonymkode: 1a5e3...092
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har en sønn jeg fikk «mot min vilje». Kunne ikke ta abort grunnet press fra min mann, familie og samfunnet forøvrig. Han bor 100% hos sin far nå jeg elsker han selvfølgelig av hele mitt hjerte - men jeg er ikke mammamateriale. Jeg er ikke laget for sånt, og det visste jeg på forhånd. Nå lever jeg med evig dårlig samvittighet for å være en elendig mor. Anonymkode: 1b5f9...bf5 Men kjære vene du er jo en fantastisk mor! Anonymkode: dbd2f...a4a 5
GammelKaktus Skrevet 15. desember 2017 #6 Skrevet 15. desember 2017 Beste jeg har gjort er å bli mamma til gutten min, ingenting slår det. 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #7 Skrevet 16. desember 2017 syntes alle bør få barn for å utvikle familien. tenk om du er gammel og ikke har noe familie vedsidenav? når en ønsker å få barn er vel forskjellig. spørs når man er klar for det, men før man er 40 bør man få egt. er kjedelig å ikke få barn.... er liksom som et ekspriment. Anonymkode: c2d56...807
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #8 Skrevet 16. desember 2017 Jeg angrer veldig på få barn. Jeg burde hatt flere enn ett. Jeg prøvde lenge på nummer to, men gikk fra mannen før vi klarte det, og det har jeg angret på i alle år senere. Jeg drømte om fire-fem barn, og sitter her med en eneste tenåring. Føler ikke det stemmer, jeg skulle hatt huset fullt. Anonymkode: 986bd...659 3
Ambador Skrevet 16. desember 2017 #9 Skrevet 16. desember 2017 Nei, har ikke angret ett sekund. Barnet var planlagt, og ønsket. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #10 Skrevet 16. desember 2017 Ja jeg har angret. Fikk barn med en psykopat, som nærmest knuste min familie. Jeg elsker barnet, men har tenkt mye på hva jeg utsatte min familie for. Jeg var ung, og hadde jeg tatt abort ville jeg ikke ha visst om hva jeg gikk glipp av angående det barnet. Jeg tok en annen abort noen år senere, og det var tøft, men siden fikk jeg flere barn, og aborten føles ikke tung lenger. Vet at jeg ikke hadde fått de to andre senteret dersom jeg ikke tok abort, og er så glad for dem. Det hjelper ikke på at eldste ser ut som kopi av sin far heller. Av og til hopper hjertet mitt av brå redsel når jeg ser på ham. Han vet heldigvis ikke dette, og verken jeg eller min familie lar ham lide for sin fars personlighet. Men det gjør godt-vondt å elske ham, for uten ham ville jeg og min familie vært spart for så mye. Da ville ikke psykopater hatt et slik grep om oss. Kunne ikke ødelagt så mye. Anonymkode: 1c455...8b5 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #11 Skrevet 16. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har angret. Fikk barn med en psykopat, som nærmest knuste min familie. Jeg elsker barnet, men har tenkt mye på hva jeg utsatte min familie for. Jeg var ung, og hadde jeg tatt abort ville jeg ikke ha visst om hva jeg gikk glipp av angående det barnet. Jeg tok en annen abort noen år senere, og det var tøft, men siden fikk jeg flere barn, og aborten føles ikke tung lenger. Vet at jeg ikke hadde fått de to andre senteret dersom jeg ikke tok abort, og er så glad for dem. Det hjelper ikke på at eldste ser ut som kopi av sin far heller. Av og til hopper hjertet mitt av brå redsel når jeg ser på ham. Han vet heldigvis ikke dette, og verken jeg eller min familie lar ham lide for sin fars personlighet. Men det gjør godt-vondt å elske ham, for uten ham ville jeg og min familie vært spart for så mye. Da ville ikke psykopater hatt et slik grep om oss. Kunne ikke ødelagt så mye. Anonymkode: 1c455...8b5 Wow så trist for sønnen din. men hva var det psykopat faren gjorde som. Var så kjipt? Og hva gjør han per dags dato Anonymkode: c56de...202
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #12 Skrevet 16. desember 2017 Nei, mitt beste valg.Anonymkode: 2bdb0...adf
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #13 Skrevet 16. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har angret. Fikk barn med en psykopat, som nærmest knuste min familie. Jeg elsker barnet, men har tenkt mye på hva jeg utsatte min familie for. Jeg var ung, og hadde jeg tatt abort ville jeg ikke ha visst om hva jeg gikk glipp av angående det barnet. Jeg tok en annen abort noen år senere, og det var tøft, men siden fikk jeg flere barn, og aborten føles ikke tung lenger. Vet at jeg ikke hadde fått de to andre senteret dersom jeg ikke tok abort, og er så glad for dem. Det hjelper ikke på at eldste ser ut som kopi av sin far heller. Av og til hopper hjertet mitt av brå redsel når jeg ser på ham. Han vet heldigvis ikke dette, og verken jeg eller min familie lar ham lide for sin fars personlighet. Men det gjør godt-vondt å elske ham, for uten ham ville jeg og min familie vært spart for så mye. Da ville ikke psykopater hatt et slik grep om oss. Kunne ikke ødelagt så mye. Anonymkode: 1c455...8b5 Føler med deg, mye støtte og hente på blogg: psykopati&kjærlighet. Anonymkode: 2bdb0...adf
Gjest Teta Skrevet 16. desember 2017 #14 Skrevet 16. desember 2017 Jeg angret tidvis gjennom hele første året. Fikk fødselsdepresjon og hadde det svært vanskelig med beslutningen om å få barn. Nå når barnet er litt eldre er jeg lykkelig og elsker barnet over alt. Så dere som strever, det BLIR bedre!
Gjest GoldenLioness Skrevet 16. desember 2017 #15 Skrevet 16. desember 2017 Angrer ikke et sekund. Elsker han av hele mitt hjerte og jeg har aldri vært lykkeligere. Han er så fantastisk morsom, glad og blid og han bringer oss så mye glede hver dag. Jeg kan ikke se for meg et liv uten han 💕💕💕
SnuskeLuska Skrevet 16. desember 2017 #16 Skrevet 16. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: syntes alle bør få barn for å utvikle familien. tenk om du er gammel og ikke har noe familie vedsidenav? når en ønsker å få barn er vel forskjellig. spørs når man er klar for det, men før man er 40 bør man få egt. er kjedelig å ikke få barn.... er liksom som et ekspriment. Anonymkode: c2d56...807 Virkelig en god grunn til å få barn.. 12
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #17 Skrevet 16. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg angrer veldig på få barn. Jeg burde hatt flere enn ett. Jeg prøvde lenge på nummer to, men gikk fra mannen før vi klarte det, og det har jeg angret på i alle år senere. Jeg drømte om fire-fem barn, og sitter her med en eneste tenåring. Føler ikke det stemmer, jeg skulle hatt huset fullt. Anonymkode: 986bd...659 Hva med fosterbarn? Alltid barn der ute som trenger omsorg ❤️ Anonymkode: d210f...b17 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #18 Skrevet 16. desember 2017 Angrer på mitt andre barn. Han er syk, og har kolikk i tillegg. Han er 2 måneder. Vi er inn og ut av sykehus, utslitte. Jeg vet ting blir bedre, og vi kunne ikke vite hvordan det skulle bli på forhånd. Men angrer? Ja, det gjør jeg. Ikke fått noe smil fra han enda engang, han bare hyler når han er våken. Anonymkode: 7e758...c06
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #19 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Angrer på mitt andre barn. Han er syk, og har kolikk i tillegg. Han er 2 måneder. Vi er inn og ut av sykehus, utslitte. Jeg vet ting blir bedre, og vi kunne ikke vite hvordan det skulle bli på forhånd. Men angrer? Ja, det gjør jeg. Ikke fått noe smil fra han enda engang, han bare hyler når han er våken. Anonymkode: 7e758...c06 Stakkars baby. Han kan jo stakkars ikke noe for at han er syk Anonymkode: 8e5aa...e63 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #20 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stakkars baby. Han kan jo stakkars ikke noe for at han er syk Anonymkode: 8e5aa...e63 Selvsagt ikke, det er jo ikke det hun skriver. Hun skriver hun er utslitt og fortvilet! Og iden tilstanden angrer hun. Anonymkode: b532f...ed2 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå