Gå til innhold

Bach blomstermedisin

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Først: Jada, jeg søkte, men fant bare fram til rescue remidy, som jeg bruker. :) Er det noen her som har flere erfaringer med blomstermedisinen utenom det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette kan være noen som kan være aktuelle for deg:

Mustard: Opplever en dyp, uforklarlig tristhet.

Olive: Føler deg utmattet både i kropp og sjel.

Dette var bare noen jeg kom på som kanskje kunne passe. Brosjyre med mer informasjon får du i helsekostbutikker som fører blomstermedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt Bachs blomstermedisin (rescue remedy) i flere sammenhenger.

Både for å slappe av/roe ned når ting har vært litt tøffe .. enten det var personlig eller jobbrelatert.

Det har gjort det litt lettere for meg å få litt mer avstand og litt bedre perspektiv på ting.

(Om det stemmer eller om det er psykisk vet jeg ikke.. og det har egentlig ikke så mye å si .. så lenge det hjalp).

Har da hatt litt lettere for å slappe av så jeg fikk sove.

Har også brukt det for å beherske angst/redsel ifm. "skremmende" oppgaver og feks. flyturer.

Har også venninner som har brukt det .. og hatt god effekt av det spesielt ifm. stress/angstsituasjoner.

Har også svart i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp' date= Bille, men se hva jeg skrev øverst. :tunge1:

:ler: sent på kvelden.... :oops: .. men det var et godt forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost
Kan du fortelle litt konkret hva du bruker? Er primert ute etter noe for slapphet, depresjon og angst.

Husker ikke hvilke ingredienser jeg valgte. Men det var ihvertfall noe mot angst og depresjon.

De sier jo at noen trenger flere flasker medisin for å virke.. jeg er vel kanskej en av de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta kontakt med en som er autorisert Bach terapeut (eller hva nå enn tittelen er) og spørre? Det finnes i alle fall en eller to av dem i Norge, ganske mange flere i England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...