AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #1 Skrevet 15. desember 2017 jeg er blitt syk jeg spiste lunsj på skolen på mandag og den morgenen følte jeg meg helt fin. men jeg spiste maten min og 30 min inn i 4 time måtte jeg løpe på do og spy. så jeg satt der i 40 minutter og spydde tre ganger med lite mellomrom. Så da tok jeg og dro hjem og løp inn på do og kastet opp en gang til. Så helt siden mandag har jeg kastet opp 14 hele ganger. jeg har gått ned 3 kilo og har ingen matlyst fordi jeg vil ikke kaste opp . spiste pizza i sted er VELDIG redd det kommer opp føler meg veldig uggen nå..🤢 Anonymkode: 99683...052
Meley Skrevet 15. desember 2017 #2 Skrevet 15. desember 2017 Skaff deg salt potetgull/pringles. Gola eller rødbrus. Tørre knekkebrød med lite syltetøy. Hjalp veldig her da man var dårlig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #3 Skrevet 15. desember 2017 Når du har gått med oppkast så lenge så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legevakten. Anonymkode: 2a180...a3d
alvaskh Skrevet 15. desember 2017 #4 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, Meley skrev: Skaff deg salt potetgull/pringles. Gola eller rødbrus. Tørre knekkebrød med lite syltetøy. Hjalp veldig her da man var dårlig. jeg har prøvd chips men er ikke så ekstrmt glad i salt eller brud
alvaskh Skrevet 15. desember 2017 #5 Skrevet 15. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du har gått med oppkast så lenge så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med legevakten. Anonymkode: 2a180...a3d ja jeg gjorde det på onsdag.. de så det ville gå over etter hvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå