Gå til innhold

Evig singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner virkelig å tro at jeg ikke er noe å samle på. Jeg er en 34 år gammel dame. Har aldri hatt kjæreste. Det er nok i stor grad min egen feil, for jeg har i lange perioder vært veldig lite aktivt på utkikk etter noen. Delvis fordi jeg skjønner at jeg ikke er spesielt attraktiv og helst vil unngå skuffelser, men også fordi jeg er litt kresen, vil ikke være sammen med hvem som helst for enhver pris. Jeg har utdannelse og jobb og klarer meg selv, er ikke ute etter en som skal forsørge meg. I 2017 har jeg vært mer aktiv med dating enn på lenge, men det har av forskjellige årsaker ikke blitt noe varig. 

Humøret og selvtilliten går litt opp og ned, akkurat nå ned. I dag ble det delvis utløst av at jeg hørte noen (helt tilfeldig person som jeg ikke kjenner) omtale et familiemedlem som så mislykket, han hadde ikke engang kjæreste. Jeg er redd for at folk skal begynne å tenke og snakke sånn om meg, at jeg er den mislykkede. Men på en måte er jeg jo det... Jeg skulle ønske at jeg kunne akseptere fullt og helt at det er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å leve hele livet alene og ikke bli så lei meg ved tanken på det. Jeg prøver å tenke at forhold ikke bare er bra, at alle har sine problemer og at det ikke er sikkert at jeg ville passe til å være sammen med noen. Men likevel er det jeg ønsker meg gjensidig kjærlighet, i det minste en stund. Er det noe man kan gjøre for å virkelig slutte å lengte etter noe som kanskje ikke er mulig, ikke bare skyve det til siden med andre aktiviteter. Jeg tror jeg hadde hatt det bedre hvis jeg kunne gi slipp på det ønsket en gang for alltid.

Anonymkode: 91659...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er det beste livet å leve i trosksp med seg selv. Bli komfortabel der du er og med deg selv. De som jager etter kjæreste kommer til kort selv.

Anonymkode: 86d57...de4

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er det beste livet å leve i trosksp med seg selv. Bli komfortabel der du er og med deg selv. De som jager etter kjæreste kommer til kort selv.

Pisspreik.

Anonymkode: 0a4a5...ea3

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler på at det er noe man kan gjøre for å slutte å ønske seg og lengte etter noe sånt....Men hvis noen skulle ha oppskrifta så skulle jeg gjerne hatt den jeg også.

Men hvorfor skulle ikke du finne deg noen da? Du virker jo som ei oppegående og bra dame ut ifra innlegget :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pisspreik.

Her er et eksempel på en som er avhengig av andre for å være komfortsbel med seg selv TS...

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her er et eksempel på en som er avhengig av andre for å være komfortsbel med seg selv TS...

øøøøøøh nei. 

• Liker 1
Skrevet

Den ekle følelsen jeg har nå går nok over om ikke så lenge. Det var bare så trist å høre noen snakke sånn om en person som kanskje er sånn som meg.

Skrevet

Føler med deg, ts! Nå er jeg 30 da, men det er jo ikke så langt unna. Helt sikker på at alle i familien anser meg for å være en lost case eller hva man kan kalle det. Har ikke fått et eneste spørsmål om kjærester o.l. oppigjennom livet, fordi de da tydeligvis bare vet at ingen vil ha meg.

Anonymkode: 5a409...abf

Skrevet

Så vær mindre kresen? :klo:

Har du hatt sex iløpet av de 34 årene? Hva med de mennene? 

Anonymkode: 8c634...59b

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vær mindre kresen? :klo:

Har du hatt sex iløpet av de 34 årene? Hva med de mennene? 

Kresenheten handler først og fremst om at jeg må tro at vi har noe til felles og at vi må kunne ha en bra samtale, og at jeg rett og slett må like noe ved ham, så det er ikke noe jeg vil fire på.

Som du sikkert vet, så betyr ikke det at en mann vil ligge med meg at han også vil være sammen med meg.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kresenheten handler først og fremst om at jeg må tro at vi har noe til felles og at vi må kunne ha en bra samtale, og at jeg rett og slett må like noe ved ham, så det er ikke noe jeg vil fire på.

Som du sikkert vet, så betyr ikke det at en mann vil ligge med meg at han også vil være sammen med meg.

Så begynn å ligg med menn som vil ha et forhold med deg? 

Skjønner ikke helt hva greia er, men tror bare du er vanskelig å tilfredsstille. Hva er det du liker å prate om da? Hva er det du ser etter i en potensiell partner? 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så begynn å ligg med menn som vil ha et forhold med deg? 

Skjønner ikke helt hva greia er, men tror bare du er vanskelig å tilfredsstille. Hva er det du liker å prate om da? Hva er det du ser etter i en potensiell partner? 

Ikke ts her altså, men det er faktisk drøyt mange menn som påstår at de ønsker et forhold, kun for å få seg noe. Desverre er ikke alle like lette å gjennomskue. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke ts her altså, men det er faktisk drøyt mange menn som påstår at de ønsker et forhold, kun for å få seg noe. Desverre er ikke alle like lette å gjennomskue. 

Ja det var leit. Men kanskje dere skal slutte la dere lure av et fint ansikt og en fin kropp? Når de ordene kommer ut av såkalt perfekte menn så er det vel ikke rart trusa faller på sekundet? 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var leit. Men kanskje dere skal slutte la dere lure av et fint ansikt og en fin kropp? Når de ordene kommer ut av såkalt perfekte menn så er det vel ikke rart trusa faller på sekundet? 

Prøver du å være morsom? Hva vet du om våre preferanser egentlig? Tror du at alt går på det ytre?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøver du å være morsom? Hva vet du om våre preferanser egentlig? Tror du at alt går på det ytre?

Ja for det meste. Kvinner er mest opptatt av det ytre, og kan til nøds gå etter det indre. Et vel heller når det blir krise at det indre er en greie. Man må jo ha en man kan vise frem og være stolt av. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja for det meste. Kvinner er mest opptatt av det ytre, og kan til nøds gå etter det indre. Et vel heller når det blir krise at det indre er en greie. Man må jo ha en man kan vise frem og være stolt av. 

Wow, du høres bitter ut. Er du en av de som ikke når opp til standarden da eller?

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Wow, du høres bitter ut. Er du en av de som ikke når opp til standarden da eller?

Haha nei. Jeg er en av de som lyver til damene at jeg vil ha et forhold. Men si meg, om damer virkelig ikke bryr seg om det ytre, hvorfor kaster de seg etter de mest fysisk attraktive mennene? De mest populære mennene? 

Den perfekte mannen er en veldig ettertraktet mann med gode omsorgsevner og samtidig er skikkelig MANN. Altså det ONSet de fikk med seg, blandet med den trygge mannen de har på vennelista som alltid sender meldinger, og som alltid holder håret hennes når hun spyr. Han som "kommer til å gjøre en dame lykkelig en dag". 

Null sympati å få i denne tråden. Dere setter dere selv i denne situasjonen, damer 

• Liker 2
Skrevet

Noen burde ha tatt deg i nakken når du var mellom 18-25 år. Det er da kvinner virkelig har sjansen på å få seg en skikkelig kjæreste/mann. Det er alltid muligheter hele veien, men det er da det er aller lettest. Bare skynd deg nå og vær så sosial som mulig. Bruk nettdating. Så får du ditt første barn om to år, så et til året etter og ett til etter det.

Anonymkode: 6551f...f30

Skrevet

prøv nettsider som tinder og slikt, følg gutter på insta. starter rart, men kan faktis bli til noe stort etterhvert. jeg og kjæresten møtte på facebook og har et så seriøst forhold akkuratt nå

jeg er 17, han er 19,  vi har vært sammen i to år. 

og jeg føler livet uten partner er som mat uten talerk. liksom det bare faller HAHAH

ga kanskje ikke mening, men føler alle fortjener en de kan dele seg med !

så bare let og let

Anonymkode: 5f6af...72b

• Liker 1
Skrevet

Man er ikke mislykket fordi man ikke har kjæreste :) Utseendet kan alltids fikses på men det er viktig å bli glad i ditt eget liv som uavhengig. 

Anonymkode: 25a36...9f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...