Gå til innhold

Leddgikt knuter (revma knute)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har leddgikt og har en kul på albuen som jeg ikke vet er fettklump eller evt leddgikt knute (revma knute). Legen var usikker på dette. Har nå fått en klump under huden like over øyebryn. Kan minne litt om en kvise som er underveis, øm, men litt stor for å være kvise tror jeg. 

Har prøvd å lese litt på nett om disse knutene, men ble ikke så mye klokere. Nå lurer jeg på om dem også kan komme i ansiktet. Noen som vet? 

Anonymkode: b5f9f...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen din kan ikke «ikke vite». Han må enten Google, ringe en spesialist, eller henvise deg til en spesialist som du kan avtale timer med og spørre om sånt direkte. 

Dersom han fortsetter å overlate utredningen til deg: bytt lege og klag han inn.

Anonymkode: 48f03...797

Skrevet

Min lege følger meg godt opp. Han har ikke overlatt utredningen til meg. Beklager at jeg var utydelig på dette. Men klump på albu skal han se nærmere på ved senere time. Jeg har ikke særlig plager av den. Ikke nå ihvertfall. Skal også til spesialist snart ifbm oppfølging sykdom og kan ta det opp med dem igjen. Har nevnt det før til dem og. Så klump albu er ikke ferdig utredet. 

Men denne klumpen over øyebryn er kommet ganske nylig og jeg har nå begynt å lure på om leddgikt knuter kan oppstå i ansiktet. Det er det mitt spørsmål gjaldt. 

Anonymkode: b5f9f...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...