Gå til innhold

penisen vil ikke inn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vil ha sex, men hver gang han prøver å dytte inn så gjør det så vondt at jeg bare må si stopp!

han klarerå putte to finger inn. noen ganger er ubehaglig, men jeg ikke så at jeg ikke lar han ta det inn!

har bedt han sleike meg og mye sånnt for forspill, likevel gjør det vondt når han skal dytte penisen.

hva kan jeg gjøre? vil virkelig ha sex, men det er så vanskelig for oss. vi begge blir så irritert. vi har prøvd flere ganger. 

har dere noen gode tips til ossen det kan bli letttere for han å få seg inn? hva vi kan gjøre?

Anonymkode: d421f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere prøvd glidemiddel? 

Ellers tenker jeg at han må være forsiktig og at du kanskje må slappe mer av...? Er du anspent så vil det kanskje forverre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i en lignende situasjon, viste seg å være vaginisme...

Hos noen er det vestibulitt eller sopp. Anbefaler deg å ta kontakt med fastlege og forteller. Så blir du kanskje henvist videre til gynekolog/fysioterapeut. Ikke farlig da :) bare sjukt irriterende. 

Anonymkode: 15cc1...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mass skrev:

Har dere prøvd glidemiddel? 

Ellers tenker jeg at han må være forsiktig og at du kanskje må slappe mer av...? Er du anspent så vil det kanskje forverre det.

ikke prøvd glidemiddel. men kondomen er jo sånn klisstee, er ikke det glidemiddel?

jeg er ofte litt redd og nervøs, men prøver å slappe av. vet ikke om jeg virkelig slapper av eller om jeg bare innbiller at jeg slapper av

Anonymkode: d421f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i en lignende situasjon, viste seg å være vaginisme...

Hos noen er det vestibulitt eller sopp. Anbefaler deg å ta kontakt med fastlege og forteller. Så blir du kanskje henvist videre til gynekolog/fysioterapeut. Ikke farlig da :) bare sjukt irriterende. 

Anonymkode: 15cc1...925

jeg er bare 17 år gammel. kan jeg gjøre dette uten at foreldrene blir inkludert eller får vite noe?

Anonymkode: d421f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glidemiddel.  Jeg ville skaffet meg prevensjon og kuttet ut kondom. 

Anonymkode: ba54d...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg er bare 17 år gammel. kan jeg gjøre dette uten at foreldrene blir inkludert eller får vite noe?

Anonymkode: d421f...363

Tror ikke du trenger å inkludere foreldre når du er over 16

Anonymkode: 15cc1...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med oss og. Det som funka var at jeg var øverst. 

Anonymkode: bef5e...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke prøvd glidemiddel. men kondomen er jo sånn klisstee, er ikke det glidemiddel?

jeg er ofte litt redd og nervøs, men prøver å slappe av. vet ikke om jeg virkelig slapper av eller om jeg bare innbiller at jeg slapper av

Anonymkode: d421f...363

Ser du er veldig ung, har du hatt sex før? Eller er dette din første? Det er jo alltid litt skummelt. Kanskje dere skulle prøvd glidemiddel og og jobbet med å slappe av, og ta litt om litt til dere blir komfortable? 

Veldig bra at du sier stopp når det er vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bruke laaaaang tid på å kose, fingre, slikke og stryke og bli skikkelig kåt og avslappet ! Høres ut som at dere prøver å putte den inn for fort rett og slett. Den skal ikke inn før du er så kåt at det renner fittesaft av deg, og ikke bare er vått på fingern hans når han "graver frem noe" saft. 
 

Anonymkode: 85369...47e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for at dette er noe du virkelig vil og er klar for, og ikke la deg presse uansett hva. Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mass skrev:

Ser du er veldig ung, har du hatt sex før? Eller er dette din første? Det er jo alltid litt skummelt. Kanskje dere skulle prøvd glidemiddel og og jobbet med å slappe av, og ta litt om litt til dere blir komfortable? 

Veldig bra at du sier stopp når det er vondt. 

dette er første gang for både meg og kjæreten min. vi begge er jomfru, det er kanskje derfor det er ekstras vanskelig.  ja vi er unge. vi har prøvd mange ganger, det bare gjør vondt.

Anonymkode: d421f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan. Om du er jomfru kan det være at du har en veldig stram/stor skjedekrans (jomfruhinne). Bare kom på det, for det hadde jeg. Jeg kunne da ikke bruke tamponger eller få inn fingre. Dette kan du også sjekke hos lege. :) 

Eller det kan være som andre sier at du er anspent. ja om du sånn på privaten alene selv kan få egne fingre inn i skjeden 

Anonymkode: 0112a...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

dette er første gang for både meg og kjæreten min. vi begge er jomfru, det er kanskje derfor det er ekstras vanskelig.  ja vi er unge. vi har prøvd mange ganger, det bare gjør vondt.

Anonymkode: d421f...363

Okei, men da har ikke han heller noe erfaring med dette. Da ville jeg glemt glidemiddel, og heller øvd på å bli kjent med hverandres kropper og dette med å slappe av. 

Jeg synes selv overgangen fra å være jomfru til å ikke være jomfru var nærmest litt ekkelt. Det tar tid å bli trygg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde store problemer pga jeg var så trang , måtte bruke haugevis med spytt og styre den inn selv med hendene litt etter litt. Du må hjelpe til :) Bruk masse spytt eller glidemiddel :) Det går seg lettere til etterhvert når dere har hatt sex noen ganger. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...