Gå til innhold

Kaste gamle presanger?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Nei, vet du hva det ville jeg aldri gjort.

Da må man jo ha merkelapper på alle de tingene man har fått opp igjennom slik at man husker å ta fram riktig ting til riktig person.

Jeg husker da hvem jeg har fått de fleste gaver fra! Spesielt hvis det er hjemmelagede!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Håndarbeid og hjemmelagede ting man ser det ligger flid og omtanke bak tar jeg vare på, ja! Men jeg er ikke enig i at det nødvendigvis ligger masse hardt arbeid og omtanke bak enhver hjemmelaget gave! (og i såfall ser jeg på det som søppel. og kaster det. I søpla!)

Jeg har heller ingen skrupler med å kvitte meg med gaver jeg ikke liker. De gavene det ligger omtanke og omsorg bak har jeg aldri behov for å kvitte meg med, av naturlige årsaker, men opplever fra tid til annen å få dilldall der jeg føler avsender har tenkt "ja, hun må jo få noe, æsj, jeg gir denne her som jeg selv fikk til jul i fjor, så har jeg gitt noe".

Av den grunn resirkulerer jeg heller ikke gaver. Klarer ikke få meg til å gi bort ting jeg selv syns er søppel og stygt! Jeg er heller ikke vant til at folk "etterlyser" gaver de har gitt meg når de er på besøk. På samme måte som det aldri ville falt meg inn å spørre venner hvor gaven jeg ga de er utstilt.. (regner vel med at hvis jeg ikke ser den, så falt den ikke helt i smak, og jeg har gjort en for dårlig jobb når jeg handlet gaven.).

Så: Gaver jeg ikke liker kaster jeg eller gir til Fretex/loppemarked (eventuet spør om andre vil ha det med seg, hvis jeg ser at det er en fin ting selv om den ikke er i min smak).

Syns det er synd å kaste "ting" men enkelte ting er så stygge/ubrukelige at det på en måte er søppel fra starten av.

Skrevet

Hmmmm Embla - det minner meg på.... Hvor i all verden er den delikate sau-lysestaken som jeg ga til deg en gang???????? :-?

:ler::ler::wink::wink::wink::ler::ler:

Gjest Embla s
Skrevet
Hmmmm Embla - det minner meg på.... Hvor i all verden er den delikate sau-lysestaken som jeg ga til deg en gang???????? :-?

:ler::ler::wink::wink::wink::ler::ler:

:ler: Ikke prøv deg, Pjusk :wink:

Vet du, den kan du når som helst komme og beundre, den står sammen med andre utvalgte ting i en benno cd søyle ved siden av bokhyllene :sjarmor:

(Og den var fin/morsom syns jeg! Tror aldri jeg har tent lys i den, men jeg liker den! Den ser litt sær og rar ut, og det er bra!) :)

Skrevet

:vinke: Ho - ho!

Så bra! jeg synes også den var sær og rar og søt. Bra du ikke har tent lys i den - sauen må da ta fyr? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...