Gå til innhold

Tror jeg er Bipolar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min mor, hennes mor og søster, hennes tante og min farmor har alle bipolar av forskjellige typer. 

Så lenge jeg kan huske har mitt humør svingt mye og særlig mye negative tanker og perioder. Tanker om å dø startet så tidlig som 8-9 års alderen, og mitt første forsøk på selvmord var rundt 11 års aldern. Dette har jeg aldri nevnt til noen andre. 

Jeg har i perioder drukket mye alkohol (samtidig som det føles ut som jeg går inn i en depresjon)

Hatt et enormt behov for mat og sex

brukt mye penger

tok opp stor kredittgjeld og ekstra studiegjeld osv

bestemte meg plutselig for å ta et 100% studie utennom jobb som aldri ble startet på,

Frivillig jobbet 200% og vært i mange verv på jobb som tilslutt endte i enten sykdom eller utrolig dårlig utførelse

Skjøvet vekk masse venner og bekjente gjennom hele livet

Søkte og dro spontant til utlandet for jobb

Har mange mørke tanker

Har perioder hvor jeg er super engasjert i alt og så ingenting etterpå

Har hatt en kjip barndom med mye mobbing fra klassekamerater og lærere

Jeg er så sint på meg selv, og på livet. Jeg føler jeg har blitt gitt et utrolig dårlig utgangspunkt og det hjelper ikke på at min mor også misbrukte meg psykisk gjennom livet. 

Jeg vet ikke hvem jeg kan ta dette opp med, eller hvordan. Har ikke fastlege hjemme lenger fordi denne idioten tenkte ikke på konsekvensene av å flytte til utlandet. Er medlem av folketrygden gjennom lånekassen pga enda et nytt studie jeg starta på som jeg ikke duger til. 

Vil evnt fagfolk avvise meg og min teori helt? Jeg føler på måte at dette er siste sjanse jeg gir meg selv å bli normal. Orker ikke å leve sånn som dette mer. Utrolig demotiverende og plagsomt

Anonymkode: e750a...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...