Gå til innhold

Hvordan avlyse en date (for andre gang!)?

Anbefalte innlegg

Gjest vingleguri
Skrevet

På lørdag ble jeg invitert ut på date, men jeg avlyste den i går ved å si at jeg ikke kunne møte ham denne dagen likevel. Noen timer senere sendte jeg melding og spurte om vi skulle møtes en annen dag istedet. Han takket ja. Nå har jeg fått kalde føtter (igjen) og vil helst avlyse hele greia. Jeg føler meg ikke klar for å gå på date med en ny gutt pga at jeg fortsatt har følelser for og nær kontakt gamlekjæresten min. Dette er altså første date med jeg kjenner kun fra fylla. Hva slags begrunnelse eller eventuelt unnskyldning skal jeg komme med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva slags begrunnelse eller eventuelt unnskyldning skal jeg komme med???

Si det som det er, at du ikke er kommet over eks kjæresten. For mange år siden var jeg litt sammen med en, men jeg skjønte godt at det var noe som ikke stemte. Først ble jeg veldig skuffet og lei meg, og tenkte FOR en dust. Men når han ringte til meg over helgen for å si det som det var, at han ikke var kommet over eksen så synest jeg det var helt ok og satt igjen med et inntrykk av at han VAR veldig ok allikevel. Nå var jo dette veldig tidlig så sånn stormende forelsket var jeg jo ikke blitt enda.

• Liker 1
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes du skal gå likevel. Eb blir bare mer deppa av å sitte innendørs med kjerlighetssorgen. kom deg ut, lev livet. :)

Gjest vingelguri
Skrevet

Jeg er redd for å ødelegge noe i forhold til gamlekjæresten min dersom jeg går på date'en. Vi har god kontakt og vi pratet om at vi kanskje blir sammen igjen... selv om det ikke ser ut til å bli noe av (enda)... jeg er ganske usikker på hva jeg vil i forhold til ham egentlig... men følelsene er der så absolutt!

Skrevet

Fortell han sannheten du.

Skrevet

Jeg hadde gått på daten uansett jeg - hatt det hyggelig og kommet meg ut i livet igjen.

Det er i allefall ikke sunt å sitte inne og vente på eksen som kanskje muligens kan komme til å komme på at han kunne tenke seg å bli sammen med deg igjen en dag... Get over it, men for all del vær ærlig overfor date'n om det ikke fungerer.

Skrevet
Fortell han hvor stygg han er!

Ja det var jo saklig! :evil:

Gjest vingleguri
Skrevet

Det endte med at jeg og eksen tok en ordentlig prat og ble enige om at vi bare skulle være venner; en avgjørelse jeg er veldig fornøyd med nå. Jeg ser at det var på tide å gå videre. I går var jeg på date'en og hadde det kjempe koselig. Vi skal møtes igjen. :P

Skrevet
Det endte med at jeg og eksen tok en ordentlig prat og ble enige om at vi bare skulle være venner; en avgjørelse jeg er veldig fornøyd med nå. Jeg ser at det var på tide å gå videre. I går var jeg på date'en og hadde det kjempe koselig. Vi skal møtes igjen. :P

Så fint å høre!! :tommelsmil:

Skrevet

Det ordner seg for snille jenter! :dagensrose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...