Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Hakking på " white trash " navn. En som skrev at kulørte utelys i jula forbandt hun med folk som hadde kjøpt det på Europris. Noen skal alltid heve seg over liksom. Det er så teit. Det minner meg på noe Bob Marley så en gang : noen tror rikdom betyr penger. Og snobberi er ikke så elegant :-) det betyr at folk ønsker de er mer , og har mer , enn de har. Så enkelt. Slutt med det snobberiet. Det blir så dumt! :-) senk skuldrene og ha frihet til å være som du er. Og godta andre som de er. Snobberi er ikke frihet. Og frihetsfølelse er så viktig ! :-)
Gjest Eltele Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 (endret) Dette med kulørte utelys i jula kjøpt på europris stemmer jo det. Det er ikke snobbete syns jeg. Ellers er jeg enig i mye av det du mener. Ja man får godta folk som de er men det er ytringsfrihet i Norges land. Endret 14. desember 2017 av Eltele
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Jeg liker hverken snobber, whitetrash eller noe der i mellom. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 Tenker at de som henger på kg ikke akkurat kan skrøyte av at de er snobbete... Da er i så fall terskelen lav for hva som betegnes som det.Anonymkode: cf2c3...a0f 11
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 24 minutter siden, Eltele skrev: Dette med kulørte utelys i jula kjøpt på europris stemmer jo det. Det er ikke snobbete syns jeg. Ellers er jeg enig i mye av det du mener. Ja man får godta folk som de er men det er ytringsfrihet i Norges land. Snakket ikke om ytringsfrihet. Mer å gå litt i seg selv :-)
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 24 minutter siden, HalldirV2 skrev: Jeg liker hverken snobber, whitetrash eller noe der i mellom. Hvem liker du ? :-)
Gjest Overrasket Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 Jeg dømmer ikke folk på merkelapper, så jeg liker snobbene, jeg. Snobb deg opp, mann kvinne person.
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at de som henger på kg ikke akkurat kan skrøyte av at de er snobbete... Da er i så fall terskelen lav for hva som betegnes som det. Anonymkode: cf2c3...a0f Les om hva snobberi handler om.
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, Overrasket skrev: Jeg dømmer ikke folk på merkelapper, så jeg liker snobbene, jeg. Snobb deg opp, mann kvinne person. De kan være sjarmerende. Men ikke når de er nedlatende. Det fins snobberi som er verdens søteste. Men de har ironi :-D
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #10 Skrevet 14. desember 2017 Haha! Kulørte utelys. Ja dette er jo kvinneguiden da. Det ligger litt i navnet. Det er omtrent like høy standard som på et reality-program på TV Norge. But we like it Anonymkode: 07832...378 4
Gjest Overrasket Skrevet 14. desember 2017 #11 Skrevet 14. desember 2017 4 minutter siden, NotNaomi said: De kan være sjarmerende. Men ikke når de er nedlatende. Det fins snobberi som er verdens søteste. Men de har ironi :-D Ja det er helt sant. Men sånn er det vel med alt? Sjarmerende folk er sjarmerende, liksom.
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2017 #12 Skrevet 14. desember 2017 6 minutter siden, NotNaomi skrev: Hvem liker du ? :-) Dyr :D 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #13 Skrevet 14. desember 2017 51 minutter siden, NotNaomi skrev: Og snobberi er ikke så elegant :-) det betyr at folk ønsker de er mer , og har mer , enn de har. Så enkelt. Slutt med det snobberiet. Det blir så dumt! :-) senk skuldrene og ha frihet til å være som du er. Og godta andre som de er. Snobberi er ikke frihet. Og frihetsfølelse er så viktig ! :-) Hvordan vet du at det ikke er sånn de er, og at det du oppfatter som påtatt snobberi faktisk er oppriktige følelser og meninger? Og hvis man skal godta andre som de er burde vel du godta snobbene også? Det er fort gjort å møte seg selv i døra når man kritiserer andres manglende evne til å akseptere andre som de er... Anonymkode: b61b6...4a3 7
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #14 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Dyr :D Ok. Jeg liker også dyr :-) men jeg liker gjensidig kommunikasjon også. Ikke bare dyr som elsker deg ukritisk og som bare logrer uansett. De er søte og har to fine eksemplarer selv. Men jeg trenger litt mer enn ukritisk kjærlighet.
HalldirV2 Skrevet 14. desember 2017 #15 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, NotNaomi skrev: Ok. Jeg liker også dyr :-) men jeg liker gjensidig kommunikasjon også. Ikke bare dyr som elsker deg ukritisk og som bare logrer uansett. De er søte og har to fine eksemplarer selv. Men jeg trenger litt mer enn ukritisk kjærlighet. Skff deg en katt ;= 5
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #16 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Skff deg en katt ;= Har hatt katter også. Liker dem godt. Men de kommuniserer heller ikke ukritisk :-) de trenger god mat og varme puter. Så er det ut. Jeg trenger mer kommunikasjon. :-D
Hedy Lamarr Skrevet 14. desember 2017 #17 Skrevet 14. desember 2017 Pierre Bourdieu skiller mellom kulturell og økonomisk kapital. (Se f.eks. https://www.bi.no/forskning/business-review/articles/2012/05/intervju-med-morten-william-knudsen/ ) De med lav kulturell kapital har mangefargede julelys. Sånn er det bare. 8
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #18 Skrevet 14. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha! Kulørte utelys. Ja dette er jo kvinneguiden da. Det ligger litt i navnet. Det er omtrent like høy standard som på et reality-program på TV Norge. But we like it Anonymkode: 07832...378 Så var det det med " høy standard " igjen. Fasade og fengsel. Jeg liker at folk er fri nok til å gi faen jeg. :-)
Ullvott Skrevet 14. desember 2017 #19 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, Amawhatsnot skrev: Pierre Bourdieu skiller mellom kulturell og økonomisk kapital. (Se f.eks. https://www.bi.no/forskning/business-review/articles/2012/05/intervju-med-morten-william-knudsen/ ) De med lav kulturell kapital har mangefargede julelys. Sånn er det bare. Men det er bare snobbene som finner det nødvendig å påpeke det. 4
Gjest NotNaomi Skrevet 14. desember 2017 #20 Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, Amawhatsnot skrev: Pierre Bourdieu skiller mellom kulturell og økonomisk kapital. (Se f.eks. https://www.bi.no/forskning/business-review/articles/2012/05/intervju-med-morten-william-knudsen/ ) De med lav kulturell kapital har mangefargede julelys. Sånn er det bare. Går det an å tenke selv ? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå