AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Kan noen synske folk spå fremtiden min og se om jeg kommer til å tilbringe hele resten av livet mitt alene også? Ja, seriøst. Hilsen en taper Anonymkode: 7beca...51b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Med den selvtilliten så blir eu nok mest sannsynlig alene lenge ja Anonymkode: 851cd...c51 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #3 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med den selvtilliten så blir eu nok mest sannsynlig alene lenge ja Anonymkode: 851cd...c51 Men hvorfor det?? Anonymkode: 7beca...51b
hocane Skrevet 14. desember 2017 #4 Skrevet 14. desember 2017 (endret) Jeg trives best alene, kan gjøre hva jeg vil når jeg vil. Har noen kompiser med damer og det skjer ofte at de ikke "kan" treffes siden de ikke får lov av dama. Jeg kommer aldri til å ende opp der. Jeg kan se at det finnes fordeler med å ha en partner, men det er også mange fordeler med å være alene. Endret 14. desember 2017 av hocane
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #5 Skrevet 14. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor det?? Anonymkode: 7beca...51b Forsi du ser på deg selv som en taper. Og svært få ønsker å være sammen med en "taper " Anonymkode: 851cd...c51 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #6 Skrevet 14. desember 2017 Det å være singel og det å være en taper er to forskjellige ting. Anonymkode: 69b5a...6d3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #7 Skrevet 14. desember 2017 2 minutter siden, hocane skrev: Jeg trives best alene, kan gjøre hva jeg vil når jeg vil. Jeg kan se at det finnes fordeler med å ha en partner, men det er også mange fordeler med å være alene. Det kan du gjøre i et forhold også Anonymkode: 851cd...c51
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #8 Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, hocane skrev: Jeg trives best alene, kan gjøre hva jeg vil når jeg vil. Jeg kan se at det finnes fordeler med å ha en partner, men det er også mange fordeler med å være alene. Hvilke fordeler med å være alene? Trenger litt inspirasjon her... Anonymkode: 7beca...51b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #9 Skrevet 14. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forsi du ser på deg selv som en taper. Og svært få ønsker å være sammen med en "taper " Anonymkode: 851cd...c51 Så man må se på seg selv som kul for at noen skal like en? Anonymkode: 7beca...51b
hocane Skrevet 14. desember 2017 #10 Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilke fordeler med å være alene? Trenger litt inspirasjon her... Anonymkode: 7beca...51b Som jeg sa du kan gjøre hva du vil når du vil uten å måtte ta hensyn til andre. Jeg synes det er fantastisk med tanke på at jeg har flere hobbyer som gitar, keyboard, pc gaming og programmering (Studerer IT)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #11 Skrevet 14. desember 2017 2 minutter siden, hocane skrev: Som jeg sa du kan gjøre hva du vil når du vil uten å måtte ta hensyn til andre. Jeg synes det er fantastisk med tanke på at jeg har flere hobbyer som gitar, keyboard, pc gaming og programmering (Studerer IT) Ja, det er for så vidt sant. Jeg liker jo i utgangspunktet ikke å ta hensyn til andre heller. Anonymkode: 7beca...51b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #12 Skrevet 14. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan du gjøre i et forhold også Anonymkode: 851cd...c51 Du kan ikke gjøre hva du vil når du er i et forhold. Er man i et forhold har man faktisk en annen person man må ta hensyn til. Det har man ikke når man er singel. Anonymkode: 69b5a...6d3
applestories Skrevet 14. desember 2017 #13 Skrevet 14. desember 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man må se på seg selv som kul for at noen skal like en? Anonymkode: 7beca...51b Dersom du ikke finner noe du kan like ved deg selv, hvorfor og hvordan skal andre finne noe de liker? (da underforstått at noen som kaller seg selv taper ikke ser spesielt mye ved seg selv man kan like) 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #14 Skrevet 14. desember 2017 1 minutt siden, applestories skrev: Dersom du ikke finner noe du kan like ved deg selv, hvorfor og hvordan skal andre finne noe de liker? (da underforstått at noen som kaller seg selv taper ikke ser spesielt mye ved seg selv man kan like) Dersom det i utgangspunktet er noe å like ved meg, så går det vel an at andre ser det, selv om jeg ikke gjør det selv? Anonymkode: 7beca...51b
applestories Skrevet 14. desember 2017 #15 Skrevet 14. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom det i utgangspunktet er noe å like ved meg, så går det vel an at andre ser det, selv om jeg ikke gjør det selv? Anonymkode: 7beca...51b Du kjenner deg selv best, er det da ikke bare et spørsmål om tid før den andre blir så godt kjent med deg at de ser deg mer og mer slik du ser deg selv?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #16 Skrevet 14. desember 2017 13 minutter siden, applestories skrev: Du kjenner deg selv best, er det da ikke bare et spørsmål om tid før den andre blir så godt kjent med deg at de ser deg mer og mer slik du ser deg selv? Jo, men hvorfor spiller det noen rolle om andre ser de sidene ved meg som jeg ikke liker ved meg selv? Anonymkode: 7beca...51b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #17 Skrevet 14. desember 2017 Vet du hva, den derre regla om at du må elske deg selv først før andre kan elske deg er så jævla utdatert. Anonymkode: 7c754...bf9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #18 Skrevet 14. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forsi du ser på deg selv som en taper. Og svært få ønsker å være sammen med en "taper " Anonymkode: 851cd...c51 Det kan faktisk stemme, på det ubevisste planet. Om jeg ble kjent med noen som syntes så lite om seg selv, så smitter det faktisk, og ingen vil jo være sammen med en taper? Anonymkode: 50313...382
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #19 Skrevet 14. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så man må se på seg selv som kul for at noen skal like en? Anonymkode: 7beca...51b Nei du trenger ikke se på deg selv som kul for at noen skal like en. Du trenger bare å trives i eget hode og skall og ikke omtale deg selv som en taper Anonymkode: 851cd...c51 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #20 Skrevet 14. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan faktisk stemme, på det ubevisste planet. Om jeg ble kjent med noen som syntes så lite om seg selv, så smitter det faktisk, og ingen vil jo være sammen med en taper? Anonymkode: 50313...382 at noen ser på seg selv som entaper syns jeg er lite tiltrekkende. Han trenger ikke en gang være en taper men med en slik holdning styrer jeg heller unna. Anonymkode: 851cd...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå