Freesia97 Skrevet 14. desember 2017 #1 Skrevet 14. desember 2017 Har noen av dere sett dette produktet noen sted? Jeg pleier egentlig å lage det selv, men det tar jo sååå lang tid. Og man trenger flere boks med kremfløte og da koster det endel. Og Tine/Q-meieriene sine kremfløte har ikke så veldig høy fettprosent. Og derfor blir min hjemmelagde clotted cream litt flytende. 😏
Anglofil Skrevet 14. desember 2017 #2 Skrevet 14. desember 2017 Ja, de har det ihvertfall hos A.C. Perchs Thehandel Norge i Oslo. Og på Grand Hotel da, men da må man spise der. Mvh Yvonne
Freesia97 Skrevet 15. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2017 21 timer siden, Yvonne skrev: Ja, de har det ihvertfall hos A.C. Perchs Thehandel Norge i Oslo. Og på Grand Hotel da, men da må man spise der. Mvh Yvonne Vet du om det selges andre steder enn i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #4 Skrevet 16. desember 2017 14 timer siden, Freesia97 skrev: Vet du om det selges andre steder enn i Oslo? Jeg vet ikke om noen som selger det selv, men du hadde sikkert fått bedre svar om du fortalte sånn ca. hvor i landet du befinner deg. Anonymkode: dfe06...eab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå